Flytring köpes! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flytring köpes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Köpes] Flytring köpes!

    Köper en flytring till en billig peng, så har ni någon som ligger hemma och skräpar eller ni inte använder hojjta till !
    Öppen för alla förslag.

    Mvh !

  • #2
    Flytring säljes

    Jag har en nästan oanvänd "som ligger och skräpar",inklusive pump och fenor. Säljer den dock inte för ett skam bud så definiera "billig peng"?

    Sitter just nu på jobbet men kan pumpa upp den och skicka bilder senare.


    Mvh Magnus

    Kommentera


    • #3
      Vad är det för flyring, märke? Så ska vi se vad vi kan komma överens om

      Kommentera


      • #4
        Flytis

        Det är en V-formad Pool 12. (vad du än gör köp ingen U eller O formad, dom e tung paddlade som faan och svåra att styra...)

        Har du nån mail så kan jag skicka bilder och bättre beskrivning?

        Kommentera


        • #5
          Då jag är nybörjare och inte kommer använda den alltför ofta så kan jag tyvärr inte ge mycket, vad vill du ha för den ungefär ?

          Kommentera


          • #6
            Flytis

            Dubbla flytceller på varje sida( var ofta bara en på äldre modeller vilket gjorde dom ganska farliga om en sida fick punka/läckte) Original tätningskit medföljer, har mao inte behövt använda det

            *Separata flytceller i sittdyna och ryggstöd.
            *Linbricka
            *Spö hållare
            *Gren snodd för att unvika att kana ur.
            *Avtagbar bärem

            Tror jag gav 2500:- för min inkl. pump.

            Men jag släpper ring + pump för 1000:-

            Kan tyvärr inte bifoga bilder här, därav jag bad om din mailadress. Den ser ut så här http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=586488 men inte kammo utan blågrön/svart under.

            Kommentera


            • #7
              Låter intressant! Hur mycket skulle frakten hamna på isåfall ? Bor i linköping

              Kommentera


              • #8
                Frakten skulle säkert gå på några hundra.

                Jag bor i Karlstad vilket e 23mil från dig. Vi skulle kunna mötas på hälften, typ Örebro eller nåt om du vill?

                Kommentera


                • #9
                  Har inte tillgång till bil jobbigt nog , ska kolla upp ifall jag har någon som åker till örebro och kan hämta upp den isåfall !

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Relaterat

                  Collapse

                  Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
                  32 svar
                  1 588 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg BrainDisorder  
                  Startad av Kulfisk, 2022-07-03, 21:02
                  8 svar
                  270 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Kulfisk
                  av Kulfisk
                   
                  Startad av Sadda, 2022-07-10, 12:50
                  14 svar
                  440 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Sadda
                  av Sadda
                   
                  Startad av Keda74, 2024-05-08, 20:58
                  5 svar
                  432 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Zionnoiz  
                  Startad av Sadda, 2024-08-01, 11:03
                  5 svar
                  251 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg TiSo
                  av TiSo
                   
                  Arbetar...
                  X