Har tänkt mig prova på lite jerkbaitfiske men vill inte lägga ut för mycket innan jag vet
om det e nåt för mig. Så om ni har något i prisläge upp till 1500:- och där omkring så kan ni gärna få höra av er. Kastvikt gärna upp till 150 gram. Finns ni i skåne så så e de bra då jag finns strax söder om Hörby....
//Rolsbergarn
om det e nåt för mig. Så om ni har något i prisläge upp till 1500:- och där omkring så kan ni gärna få höra av er. Kastvikt gärna upp till 150 gram. Finns ni i skåne så så e de bra då jag finns strax söder om Hörby....
//Rolsbergarn
Kommentera