FKP Viblure - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FKP Viblure

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• [Köpes] FKP Viblure

som rubriken säger söker jag några FKP Viblure, då de säljer slut på sekunder numera när de kommer in...
    så någon som tröttnat på sina? Betalar bra så länge skicket är okej!
    Mvh
    Polly

Tja! Måste fråga dig en sak, är inte dessa på väg in till beten.nu? På deras hemsida står det ju ''Tillfälligt slut. Ny leverans väntas preliminärt andra halvan av juli.'' Eller är dom redan slut? Det vore ju riktigt sorgligt då jag tittar in på deras hemsida stup i kvart för att de om dom har kommit in och om man kan få tag på någon.
    Skitfiske!

Kommentera

Annars kan ni ju handla (orginalet?) från pezon et michels gunkiserie. Deras vibration, Kaiju tror jag det heter.

Kommentera

det ska vara en ny batch på väg in till beten.nu... dock sålde föra laddningen slut på tre timmar om jag inte minns fel och med min feta tur kommer väl min dator krascha samma dag som de anländer till deras webbshopp och jag kommer få vänta ytterligare nån månad

Kommentera

kocken vart kan man hitta en gunki försäljare i sverige då? eller blir det ehamnen som gäller?

Kommentera

Ursprungligen postat av Polly909 Visa inlägg
            det ska vara en ny batch på väg in till beten.nu... dock sålde föra laddningen slut på tre timmar om jag inte minns fel och med min feta tur kommer väl min dator krascha samma dag som de anländer till deras webbshopp och jag kommer få vänta ytterligare nån månad
            Vad är det för småinköp som tar slut på tre timmar? Det finns alltså stor efterfrågan på just dessa drag, därför borde det göras stora beställningar. Det brukar väl också för den delen bli billigare desto fler man vill ha? Antar att FKP-gear alltså köper in dessa från fabrik med deras färger på, och de borde i så fall kunna dra till med större inköp.

Ursprungligen postat av Polly909 Visa inlägg
            kocken vart kan man hitta en gunki försäljare i sverige då? eller blir det ehamnen som gäller?
            eBay blev inte billigt, fanns en säljare och det var 77 kr styck plus en hundring i frakt till Sverige.

Kommentera

jo men det är lubbe som tillverkar betena och de hinner inte med då betet fanns ute ett tag utan att explodera sen började rapporterna trilla in om massvis med stor borre fångad på betet (se lubbes film A-borrar på tuben) sen sa det bara poof i onlinebutikerna :P så skulle tippa på att det kommer en bra mkr större laddning denna gång... jag hittade en fransk återförsäljare av gunki nu som tar 12 eur för frakten om jag beställer 5 beten ...helt okej pris. ska gör en beställning från dem nu och om de levererar kan jag rekommendera dem vidare

Kommentera

Ring fiske och outdoor i jönköping, jag köper alla mina gunkigrejer därifrån. Dom har ingen webshop så jag ringde upp och sa vad jag ville ha så skickade dom det till mig. Skittrevliga killar som jobbar där.

Kan kanske vara så att ribatex har också, vet att dom säljer lite gunkiprylar.

Kommentera

Ser att du bor i gävle också, vet att det finns 2 fiskebutiker i gävle utan webshop som säljer mkt gunki också. Ska kolla om jag hittar vad dom heter men annars är det väl bara ge dig ut på stan och kolla dom :-)

Kommentera

Låter som ett intressant bete, Måste testas!
                    Enda nackdelen är att dom inte finns att få tag på

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
                    32 svar
                    1 612 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg BrainDisorder