Ambassadeur 1501/2501 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ambassadeur 1501/2501

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Köpes] Ambassadeur 1501/2501

    Letar efter en ABU 1601, 2501 eller 2601, allt från "slitna" ex till nyservade och trimmade av intresse!

    Mvh Eric
    Senast ändrad av warmiz; 2015-01-12, 14:52. Anledning: Uppdaterat men fler intressanta varianter..

  • #2
    Du får nog leta 1601 eller 2601 ! 1501 vet jag inte ens om dom gjorde ! O hittar du en 2501 så får du ge vänsterhanden för den !

    Kommentera


    • #3
      Sensibus.se har en 1601

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av Natas Visa inlägg
        Du får nog leta 1601 eller 2601 ! 1501 vet jag inte ens om dom gjorde ! O hittar du en 2501 så får du ge vänsterhanden för den !
        Där ser man! Vill gärna ha kvar vänsterhanden så jag får komplettera annonsen lite!

        //Eric

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av reallarsson Visa inlägg
          Sensibus.se har en 1601
          Ja jag har sett den, tycker dock den är lite dyr, även om det inte direkt kryllar av rullar att jämföra med!
          Men tack för tipset"

          //Eric

          Kommentera


          • #6
            Jag har både 2501 och 2601or fulltrimmade om du är väldigt intresserad? Med det förutsätter ett gott hem, ett dokumenterat rullvårdsintresse och ordnade finanser

            Kommentera


            • #7
              Hehe, det är väl så att jag precis trillat ner i det här träsket lär mig allt eftersom! Därför vore en otrimmad i bruksskick som jag kunde plocka med själv det ultimata, men beroende på pris är jag självklart intresserad! Vi kan ta det över pm om du verkligen skulle kunna skiljas från någon av dem 😊

              Kommentera


              • #8
                Bumpelibump, har någon en annan rulle som skulle ni tror skulle funka lika bra för lättspinn så hör av er, vet att det finns mycket fint därute till rimliga pengar!

                Kommentera


                • #9
                  Hej
                  Vad är värdet på en ny 1601c? Vore kul att veta, men min är inte tänkt att säljas.
                  Jag har en ny helt ofiskad 1601c iar som jag tänkt att trimma lite.
                  Har köpt keramiska lager och Top Speed olja av Manelius men inte satt dit lagren än.
                  Blir nog en Avail 1540 spole senare och lite annat.

                  Kommentera


                  • #10
                    Ligger en 2500c på tradera.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
                    32 svar
                    1 587 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg BrainDisorder  
                    Startad av Kulfisk, 2022-07-03, 21:02
                    8 svar
                    270 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Kulfisk
                    av Kulfisk
                     
                    Startad av Sadda, 2022-07-10, 12:50
                    14 svar
                    440 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Sadda
                    av Sadda
                     
                    Startad av Keda74, 2024-05-08, 20:58
                    5 svar
                    432 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Zionnoiz  
                    Startad av Sadda, 2024-08-01, 11:03
                    5 svar
                    251 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg TiSo
                    av TiSo
                     
                    Arbetar...
                    X