Elmotor Minnkota I-pilot eller Motorguide Xi5, eventuellt också ekolod. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Elmotor Minnkota I-pilot eller Motorguide Xi5, eventuellt också ekolod.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• [Köpes] Elmotor Minnkota I-pilot eller Motorguide Xi5, eventuellt också ekolod.

Är på jakt efter en GPS-styrd elmotor för montering i fören, 54 lbs duger bra men det gör ingenting om det är 70/80 då jag antagligen ändå tänkt köpa 2 batterier. Är den komplett med fäste/kablar/batterier gör det så klart ingenting. Rimligt pris och jag erbjuder smidig affär, kan hämta kring Katrineholm, Stockholm och Umeå. Går det och lösa frakt med efterkrav via t.ex. Bussgods går det även bra att skicka grejerna.

Är eventuellt också intresserad av att köpa ett ekolod i stil med Lowrance HDS-7, Elite 7 Ti eller Humminbird Helix 7 eller något som liknar dessa i pris/prestanda.

Skicka PM eller skriv i tråden om ni har någonting att sälja!

Hej

Nu är det kanske lite över det du tänkt dig men ger dig möjligheten iallafall. Har en helt ny minn kota riptide sp55 i-link liggandes som jag kan sälja vidare. motorn är aldrig monterad. pris ca 13000 (inkl snabbfäste) med 18 mån garanti (inköpt på ofc), har även en ny helix 9 si som kan säljas.
    motor + helix 9 si = 25 000 (18 mån garanti på båda ingen är monterad eller provstartad, svensk köpt)
    Skicka mess om det är intressant, lev går alltid att lösa.
    //Fredrik

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Svennis, 2017-01-31, 09:09
    2 svar
    1 100 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Letho