Hej,
Någon som planerar att göra sig av med sin Starweld båt (1600 SC, PRO, DC) eller Crestliner 1450, 1650 så skicka mig gärna ett PM
Någon som planerar att göra sig av med sin Starweld båt (1600 SC, PRO, DC) eller Crestliner 1450, 1650 så skicka mig gärna ett PM