Jerkbait set eller bara rulle - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jerkbait set eller bara rulle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • [Köpes] Jerkbait set eller bara rulle

    Tjenare!!

    Är intresserad av en bra Jerkbait rulle eller Jerkset. Det kvittar oavsett vad.
    Pris gräns runt 1.4-1.5k ca

    Bara lägg det ni har och erbjuda.

  • #2
    1500 kr för spö+rulle?
    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

    Kommentera


    • #3
      Om du skulle va intresserad av ett spö för lite lättare jerkbeten har jag ett shimano yasei 30-70g. Kastar fint med tex busters och beten i den storleken. Ett väldigt fint spö i närmast nyskick med ett högt ordinarie pris som jag kan släppa för 500kr + frakt. Skulle ev kunna ha en passande rulle till spöt med.
      Skicka ett pm om det låter spännade / John

      Kommentera


      • #4
        Ja ca 1000-1500kr kan gå upp till 1700kr ifall drag med följer.

        Kommentera


        • #5
          Bump!

          Kommentera


          • #6
            Jag har en fin Daiwa Lexa 300 höger samt ett fint Westin w3 Jerk 40-130g. Ditt för 1400 Kr!
            Rullen är ca 1,5 år och i bra skick och spöet är helt i nyskick!

            0764287133

            SÅLD
            Senast ändrad av Jonez; 2017-07-26, 06:32.

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
            32 svar
            1 589 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg BrainDisorder  
            Startad av Kulfisk, 2022-07-03, 21:02
            8 svar
            270 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Kulfisk
            av Kulfisk
             
            Startad av Sadda, 2022-07-10, 12:50
            14 svar
            441 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Sadda
            av Sadda
             
            Startad av Keda74, 2024-05-08, 20:58
            5 svar
            432 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Zionnoiz  
            Startad av Sadda, 2024-08-01, 11:03
            5 svar
            251 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg TiSo
            av TiSo
             
            Arbetar...
            X