Cisco kid - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Cisco kid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    image_larger_version_name_size_idHär är bild. Den vänstra är troligtvis av äldre modell. 250:- inkl frakt? Sitter originalkrokar på,men dom är något rostiga.
    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inlägg
      image_larger_version_name_size_idHär är bild. Den vänstra är troligtvis av äldre modell. 250:- inkl frakt? Sitter originalkrokar på,men dom är något rostiga.
      Vad säger du om 200inkl frakt?

      Kommentera


      • #13
        Kan mötas på halva vägen
        Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av HansHasse Visa inlägg

          Ja okej? Vad vill du komma fram till? Han söker efter någon som säljer och inte någon som berättar om hur många cisco kid någon har. Det är inte första gången jag läser dina inlägg och oftast är dom ointressanta.

          Så alla dina är till salu? Eller vad vill du komma fram till helt ärligt?
          .................................................. .................................................. ........................................

          Svar: Ja, alla mina Cisco Kid som jag köpt genom åren som Spin Cisco Kid No 100, Cisco Kid No. 200, Midget Cisco Kid No.300, Husky Cisco Kid No 600, Husky Cisco Kid No 600 S, Jointed Cisco Kid No 500 och No 1000, Salty Cisco Kid No 1100 och 1100W, Cisco Kid Toppers No 400, No 700 och No 700 PT, Jointed Cisco Kid No 500 och No 1000, Salty Cisco Kid No 1100 och 1100W, Spin Injured Cisco Kid No 1200, Cisco Kid Diver No. 1300, Skip-N-Cisco Kid No 1500 och Super Husky Cisco Kid No. 1800 kan du säkert köpa i någon sportfiskebutik eller på nätet någonstans....

          Det är bara färgerna och priserna som varierar från fiskebutik till fiskebutik och från modell till modell...

          Själv har jag fiskat med Cisco Kid wobbler i olika storlekar och färger sedan våren 1959... På en Cisco Kid 621 "Black Silver" fångade jag min första Gädda över 12 kilos vikt samma år....

          När jag samma år började köpa Cisco Kid wobbler i USA hette företaget CISCO KID TACKLE, INC, 2630 N.W. First Ave, Boca Raton, Florida 33432, USA
          Old Firehand
          Leif Engström

          https://www.ciscokid.com/
          Senast ändrad av Old Firehand; 2019-08-15, 11:09.

          Kommentera


          • #15
            Bumpar upp den här!

            Kommentera


            • #16
              Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inlägg
              Ska kolla upp skicket först. Va längesen jag använde dom.
              Ställer mej på kö till det Uffe inte vill ha. Pm:a mej gärna då. Mvh

              Kommentera


              • #17
                Och jag ställer mig i kö på det som mini72 inte vill ha ​​​​​​
                Passar samtidigt på att kapa tråden för en fråga till old firehand, vet du om Cisco kid 700 toppper fortfarande tillverkad? Eller vart man kan få tag på några? Skulle va kul att testa dom.

                Kommentera


                • #18
                  Gör egna inlägg istället för att kapa mitt.

                  Kommentera


                  • #19
                    Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg
                    Och jag ställer mig i kö på det som mini72 inte vill ha ​​​​​​
                    Passar samtidigt på att kapa tråden för en fråga till old firehand, vet du om Cisco kid 700 toppper fortfarande tillverkad? Eller vart man kan få tag på några? Skulle va kul att testa dom.
                    Hej Reekie;

                    Av tillverkarens egen hemsida utgår jag från att Cisco Kid 700 Topper fortfarande tillverkas. Läs här https://www.suick.com/index.php?rout...tegory&path=47 ...

                    Old Firehand
                    Leif Engström

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Daniel Henriksson, 2015-12-11, 16:34
                    1 svar
                    1 036 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Stranger  
                    Startad av MRH, 2021-07-07, 10:22
                    1 svar
                    49 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg lekzen
                    av lekzen
                     
                    Startad av Plumsisjön, 2021-11-17, 13:52
                    14 svar
                    760 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Plumsisjön  
                    Startad av gälk, 2022-03-16, 17:37
                    11 svar
                    440 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg trcolka
                    av trcolka
                     
                    Startad av Sadda, 2022-07-10, 12:50
                    9 svar
                    216 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Sadda
                    av Sadda
                     
                    Arbetar...
                    X