ABU eon - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ABU eon

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ABU eon

Är ute efter en HÖGERVEVAD abu eon rulle ! strl 5600 alt av intresse !

Skicka pm . . . /Simon
    Borde vara dödsstraff på att veva med för lös slirbroms!

Vadan detta?

Har aldrig haft någon men det verkar vara en halvkass rulle enl trådar på Fiskesnack.
    Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ok, antecknar !
      Senast ändrad av Swedish-Pro; 2007-03-21, 23:06.

Kommentera

Jag tycker inte rullen är kass. Den är asgo att hålla i om man jämför mot JB;n

Kommentera

ang eon rullen så är den en mycket bra rulle en av dom bästa bromsarna som finns...Så du som skrev att den är dålig(AMBASSADEUR 5000) sluta klaga på alla saker läs och lär först du kanske rent av inte vet vad som är bra eller dåligt idt....

Kommentera

Jag är fotfarande på jakt ! Hör av er om ni har någon

Kommentera

Ursprungligen postat av profisher1 Visa inlägg
              ang eon rullen så är den en mycket bra rulle en av dom bästa bromsarna som finns...Så du som skrev att den är dålig(AMBASSADEUR 5000) sluta klaga på alla saker läs och lär först du kanske rent av inte vet vad som är bra eller dåligt idt....
              Det var väldans

Som jag skrev: Har aldrig haft någon men det verkar vara en halvkass rulle enl trådar på Fiskesnack.

Du kanske har lässvårigheter, men om du läser det jag skrivit så kanske du ser att jag själv inte har någon men uppfattar rullen som halvkass då jag läst om den på just detta forum

Och vad beträffar min förmåga att avgöra vad som är bra eller dåligt, så har väl du ingen aning om vad jag har för utrustning, bakgrund etc

SÅ ta och kamma dig
              Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Ang på hopp. Skälv klart när man tycker allt är skit prova sakerna förs i stället för att bara läsa och sedan tycka.
                vad beträffande vad du fiskar med för saker skiter jag i!!!! För jag tror du inte vet ett skit om riktiga fiske prudukter eller har jag fel......
                Jag har sätt att nu nervärderar alla fiske saker som fins i alla inlägg du skriver´. Det tyder på bristande kompitens av dig samt att du bara läser sedan skriver prova:fiska 3: vara först sedan skriv inte bara klaga..
                Hoppas nu du kan vara mera posetiv i stället...

Ursprungligen postat av Ambassadeur5000 Visa inlägg
                Det var väldans

Som jag skrev: Har aldrig haft någon men det verkar vara en halvkass rulle enl trådar på Fiskesnack.

Du kanske har lässvårigheter, men om du läser det jag skrivit så kanske du ser att jag själv inte har någon men uppfattar rullen som halvkass då jag läst om den på just detta forum

Och vad beträffar min förmåga att avgöra vad som är bra eller dåligt, så har väl du ingen aning om vad jag har för utrustning, bakgrund etc

SÅ ta och kamma dig

Kommentera

Ger du aldrig upp?

Ursprungligen postat av profisher1 Visa inlägg
                  Ang på hopp. Skälv klart när man tycker allt är skit prova sakerna förs i stället för att bara läsa och sedan tycka.
                  vad beträffande vad du fiskar med för saker skiter jag i!!!! För jag tror du inte vet ett skit om riktiga fiske prudukter eller har jag fel......
                  Jag har sätt att nu nervärderar alla fiske saker som fins i alla inlägg du skriver´. Det tyder på bristande kompitens av dig samt att du bara läser sedan skriver prova:fiska 3: vara först sedan skriv inte bara klaga..
                  Hoppas nu du kan vara mera posetiv i stället...
                  Jag förstår om du inte är intresserad av vilken typ av utrustning jag fiskar med.
                  Forumet är väl till för att läsas? och på så sätt bilda sig en uppfattning om saker. Din rekommendation till mig verkar vara att man skall köpa allt man är sugen på, för att sedan upptäcka att man kanske gjort fel val. I ett forum som detta försöker man ju berätta om de känslor/upplevelser man fått av en produkt, fiskemetod och så vidare, antingen man köpt eller läst om den. Det är ju just det som folk vill - få sig en tankeställare för att inte hoppa på första bästa tåg. I din värld vet jag inte vad som klassas som riktig utrustning - Men jag kan lova dig att jag har en ganska gedigen samling multirullar från en svensk tillverkare.
                  Jag måste berömma dig för att du orkat läsa alla mina 156 inlägg, vilket är en bedrift i sig och samtidigt upptäckt att alla är negativa*Hrrrm*
                  Du är den enda som uttryckt och beskrivit mig som okunnig, negativ etc.
                  Ang påhopp som du skriver, så kan man undra vem som startade det: Så du som skrev att den är dålig(AMBASSADEUR 5000) sluta klaga på alla saker läs och lär först du kanske rent av inte vet vad som är bra eller dåligt idt.... (Hmm - LÄS och lär)
                  Ja! ovanstående behöver väl knappast kommenteras?

Bästa ProFisher1 - Det räcker nu!

MVH

Mats
                  Fabrikör Stava rules...

Kommentera

Jag tycker du är riktig rolig person.
                    Ang alla dessa multi rullara du har så tycker jag du skall fiska i stället för att skriva inlägg om allt. Hur många Svenska multi rullar har du som du köpt de 4sista åren tro...?
                    Ang Eon som du sa var skit själv fiskar jag med en sådan Eon PRO och är riktigt nöjd med den eller som man sa denna rullen har världsrekord i lång kast kanske något som du redan visste!?
                    Själv så fiskar jag med Ambassadeur 7000 syncro samt några Calcutta 400 för trolling... På havet använder jag en Torium 20 samt en 30, men detta är kanske skit också enligt dig.
                    Som spö använder jag Beast Master från shimano, för trolling på havet har jag dessamma.
                    Så om du tycker jag använder skit så tror jag du behöver läsa på en del.Jag tror min kunskap om saker ligger på en nivå som du inte klara att hålla..
                    Så avgör skälv om du skall lära dig om saker först och prata sedan.....
                    QUOTE=Ambassadeur5000;257968]Jag förstår om du inte är intresserad av vilken typ av utrustning jag fiskar med.
                    Forumet är väl till för att läsas? och på så sätt bilda sig en uppfattning om saker. Din rekommendation till mig verkar vara att man skall köpa allt man är sugen på, för att sedan upptäcka att man kanske gjort fel val. I ett forum som detta försöker man ju berätta om de känslor/upplevelser man fått av en produkt, fiskemetod och så vidare, antingen man köpt eller läst om den. Det är ju just det som folk vill - få sig en tankeställare för att inte hoppa på första bästa tåg. I din värld vet jag inte vad som klassas som riktig utrustning - Men jag kan lova dig att jag har en ganska gedigen samling multirullar från en svensk tillverkare.
                    Jag måste berömma dig för att du orkat läsa alla mina 156 inlägg, vilket är en bedrift i sig och samtidigt upptäckt att alla är negativa*Hrrrm*
                    Du är den enda som uttryckt och beskrivit mig som okunnig, negativ etc.
                    Ang påhopp som du skriver, så kan man undra vem som startade det: Så du som skrev att den är dålig(AMBASSADEUR 5000) sluta klaga på alla saker läs och lär först du kanske rent av inte vet vad som är bra eller dåligt idt.... (Hmm - LÄS och lär)
                    Ja! ovanstående behöver väl knappast kommenteras?

Bästa ProFisher1 - Det räcker nu!

MVH

Mats[/QUOTE]

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
                    32 svar
                    1 589 visningar