Jag gillar EON rullarna, har en 6600 och 2st 3600 sport.
Däremot mina PGS känns plastiga har en 3600 & en 5600 men för mete så är de kanon, lätt justerbar broms m.m.
Men det är klart 5500 & 6500 Rocketen känns mer robusta men det är väl inte alltid man behöver en rulle som känns mer robust.
Däremot mina PGS känns plastiga har en 3600 & en 5600 men för mete så är de kanon, lätt justerbar broms m.m.
Men det är klart 5500 & 6500 Rocketen känns mer robusta men det är väl inte alltid man behöver en rulle som känns mer robust.

Jag skriver ju för att göra just dig glad
Kommentera