Okuma San Juan höger - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Okuma San Juan höger

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Okuma San Juan höger

Var ute och trollade lite på Ylen igår och testade en biltema multi som legat och skräpat i garaget ett tag (fått den av en kompis). Rullen som var helt ny funkade ett par timmar sen dog den. Skruvade loss den från spöt och skrek "PASS PÅ" så nu ligger den på 25 meters djup (miljömässigt försvarbart är det inte, vet det).

Hade också en San Juan vänster med mej och den vart jag kalasnöjd med så nu söker jag en högervevad dito.

Nån som har en att sälja till en billig peng?????

Maila på mondeo_si@hotmail.com eller ring 036-310116.

Kom igen leta i gömmorna nu.......
    www.solskensmetarna.se

har själv haft 2 san juan . och du kan ju inte ha drillat något tungt med din för mina 2 gick sönder efter en veckas fiske mvh hans

Kommentera

Men du hade ingen att kränga, så vilken nytta gjorde inlägget????
      www.solskensmetarna.se

Kommentera

otrevlig e du ja ... då vet man att tips e inget man ska ge dig ...ville bara ge dig lite tips på att du ska läggfa en liten slant extra. ha det bra mhv hans

Kommentera

ska också ge lite kritik om den rullen. den pallar inget, fick ett par fina 8+ gäddor i höstas och den e helt kaputt. så söker du en bra rulle lägg lite mer pengar och köp inte den bara ett tips.

mh/jossi
          mete är manligthttp://predatorjossi.blogspot.com

Kommentera

Om jag hade bett om tips på en bra rulle skulle ditt inlägg vara till hjälp. Nu är detta dock en köpes annons, jag använder rullen till göstrolling och inget annat. Inget kastande, inga slitande stora gäddor och framför allt inga bottennapp.

Därför tycker jag att rullen funkat kalasbra, När man sitter och kollar inlägg här på forumet formligen kryllar det av mer eller mindre idiotiska inlägg där sakfrågan helt utraderas och det driver mej till vansinne.

Kan man inte hålla fingrarna från tangenterna kanske man ska bakbindas vad vet jag. Håller man sig till till att tipsa om vad olika saker kan köpas eller ger kritik där det önskas så har jag inget emot dina eller andras inlägg, det är trots det vi är här för.

VÄNLIGA hälsningar Fredric
            www.solskensmetarna.se

Kommentera

aja ursäkta men du kan ju få en stor gädda fast du trollar efter gös???? eller har jag fel!!!
              pms på hög nivå

aja lycka till iaf
              mete är manligthttp://predatorjossi.blogspot.com

Kommentera

tycker att folk som inte klarar att få raka och engkla svar och specielt hjälp från andra som vet lite om rullen tycker inte jag ska få skriva i forumet ... chilla lite hulan alla är här på forumet för att ha trevligt prata lite och ta reda på lite mer om sitt fiske .. vi hjälper varandra ger varandra tips m,m och du klarar visst inte av att hantera detta ..

Kommentera

Kom och tänka på HANS att du måste ju haft tre San Juan. Du har ju sålt en här på fiskesnack, eller är jag dryg igen.....
                  www.solskensmetarna.se

Kommentera

ja de har jag haft .. 3 st som jag hade presis till vad du har .. 3 st att trolla med 2 st gick i sönder och 1 funkade bra så jag sålde den .. sen om andra vill köpa den e upp till dom men jag sålde den i bra skick .. men otrevligare människa än dig har jag nog inte pratat med .. tycker inte du ahr något att komma med så ta och bättra på din attityd mvh HANS

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BrainDisorder, 2020-09-14, 17:07
                    32 svar
                    1 605 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg BrainDisorder  
                    Startad av Sadda, 2022-07-10, 12:50