Hejsan..
Söker en Shimano AERO GT 3000 med dubbelvev
Eller SUPER GT..
Spelar ingen roll om det är 3010 eller 3000.
Vet inte skillnaden på dom...
Går bra med mindre av denna modell också..
Finns väl 1010 också om jag inte har fel..
Endast med dubbelvev...!!
Finns det någon som har en liggande och inte använder,så hör gärna av er..
Söker en Shimano AERO GT 3000 med dubbelvev
Eller SUPER GT..
Spelar ingen roll om det är 3010 eller 3000.
Vet inte skillnaden på dom...
Går bra med mindre av denna modell också..
Finns väl 1010 också om jag inte har fel..
Endast med dubbelvev...!!
Finns det någon som har en liggande och inte använder,så hör gärna av er..