Kan man dela active target 2 över nätverket? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan man dela active target 2 över nätverket?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Kan man dela active target 2 över nätverket?

    Håller på att installera ny elektronik i båten och undrar om det går att koppla in AT på 9" hds live i aktern och sedan se AT på 12" hds live i fören via ethernet? Anledningen är att jag redan dragit ethernet kabeln från för till akter och det kommer nu vara mycket enklare att dra kabeln från AT modulen till aktern, fast jag troligen kommer till 99% använda mig av AT i fören.
    Tänker sätta en separat brytare till AT också, kan man då sätta + direkt till batteriet och sedan koppla den gula från batteriet via en brytare till AT, eller är det bättre att sätta både + och gul via brytaren?

    Känns som jag har letat igenom hela internet nu utan att hitta vad jag söker, kan vara så att jag är en urusel googlare.
    Senast ändrad av fishmark; 2023-03-30, 10:33.

  • #2
    Ja, AT deles over ethernet. I ditt tilfelle må enheten på konsollen være på, men den kan stå i standby om du vil spare strøm når du står i front.
    Du må alltid ha en sikring og du må alltid ha en bryter på positiv (+) ledning uansett. Om du vil styre modulen via bryter, så følger du manualens beskrivning for det, dvs kobler sammen gul og rød, og så en bryter. Du skal uansett IKKE ha bryter bare på den gule.
    Team Colibri

    Kommentera


    • #3
      Toppen, tack colibri

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Rospigg, 2009-05-24, 09:40
      1 216 svar
      156 031 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg HenkeW
      av HenkeW
       
      Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17
      12 svar
      2 705 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Piscantur stercore  
      Startad av SportAE, 2022-06-25, 13:51
      27 svar
      1 978 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg gabbu
      av gabbu
       
      Startad av Wahlin, 2023-04-12, 19:17
      2 svar
      499 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg profilnamnet  
      Startad av DavidFelmeri, 2023-04-28, 20:23
      2 svar
      354 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Old Firehand  
      Arbetar...
      X