Har en orginalpropeller till min Mercury 25:a 2t som sett bättre dagar. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken "pitch" det är men om jag inte missminner mig så är det P13? Båten står på annan ort och jag måste omgående beställa en ny och har inte möjlighet att själv kolla på propellern.
Någon som vet med säkerhet?
Den senaste informationen från den lokala båthandlaren säger att hub 21 inte längre saluförs vilket innebär att jag enligt honom måste beställa en orginalpropeller. Efter en rundsurfning så verkar det defintivt inte vara så? Någon som vet ännu mer?
Pratade även med Propellertrim i Sthlm, dom säljer SOLAS-propellrar och menar att dom dels; passar på min motor och är mycket bättre än orginal.
Någon som vet ännu ännu mer?
Någon som vet med säkerhet?
Den senaste informationen från den lokala båthandlaren säger att hub 21 inte längre saluförs vilket innebär att jag enligt honom måste beställa en orginalpropeller. Efter en rundsurfning så verkar det defintivt inte vara så? Någon som vet ännu mer?
Pratade även med Propellertrim i Sthlm, dom säljer SOLAS-propellrar och menar att dom dels; passar på min motor och är mycket bättre än orginal.
Någon som vet ännu ännu mer?