ENhands eller tvåhands? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ENhands eller tvåhands?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fick det för 600, det har använts typ fem gånger och jag fick dessutom linor till :-)

Kommentera

Ja, då har du ju all anledning att vara fet nöjd. Grattis!
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Riktigt bra pris! Du kommer inte bli missnöjd. Har ej provat scierra men folk pratar bara bra om de spöna.
        sigpic

Kommentera

Jag har i dagarna beställt ett Scierra Stonefly #3 från Dan Tackel. Riktigt grymt och snyggt spö för en billig peng! Och de äldre modellerna, Sweep, HMS och Ferox var / är alls inte dumma minsann. Budget spöt HM + har jag bara hört bra grejor om.
          Senast ändrad av Jock Scott; 2012-10-02, 09:39.

Kommentera

Är detta en bra deal? Vet inte så mycket om olika modeller, men Vision är väl hyfsat?

Kommentera

Inget fel på vision. Deep rullen ska ha samma broms som den lite dyrare koma rullen har. Sen e rullen djup och rymmer bra med backing. Helt klart en bra "budget" rulle!!

Kommentera

Jag funderar på vilken storlek jag ska ha.... 9/10 är väl rimligast om jag ska fiska lax med spöt? Står att 7/8 klarar 100m backing, men jag har ingen aning om vilken kapacitet en lax har att släpa iväg med snöret...

Kommentera

9/10 är ju en väldigt bra all around klass för Lax fisket. Är iaf. en av de mest populära. En Lax kan lätt ge sig iväg med 100 m backing om den har litet storlek? Runt 150 till 200 m 30 pund backing kapacitet på rullen bör det vara.

Kommentera

Ska du fiska lax så inte under 200 meter. Om du inte är beredd på att få springa.
                    A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Det blev en Loop Xact 8-12; Fishline gav mig ett riktigt, riktigt bra pris! Nu blir det väntans tider!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
                      0 svar
                      160 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Jimmykay  
                      Arbetar...
                      X