Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
The Light - "Tailout" Teaser
Collapse
X
-
Ja, vild Regnbåge vore ju grymt att få fiska på!!! Misstänker att det finns en hel del andra fina fisk arter i det där vattnet dessutom.
Gillar din gentlemanna mässiga klädsel i din avatar.
Jag ser mer ut som gubben Pettson i min. Minus hel skägget då. Katt har jag oxå.
Senast ändrad av Jock Scott; 2012-10-17, 10:14.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ja det finns ju en del öring arter där på andra sidan Atlanten. En dag ska man väl lyckas få till en resa dit. Alaska har nog alltid varit ett dröm att resa till med flugspöt. Likaså Montana.
Tack för att du gillar min klädstil. Det är jag i ett nötskal. Ser ut sådär för det mesta.
Ja faktiskt så påminner du lite om Petterson på bilden.
Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggJa, vild Regnbåge vore ju grymt att få fiska på!!! Misstänker att det finns en hel del andra fina fisk arter i det där vattnet dessutom.
Gillar din gentlemanna mässiga klädsel i din avatar.
Jag ser mer ut som gubben Pettson i min. Minus hel skägget då. Katt har jag oxå.

Kommentera
-
Som du är klädd på fotot? Så är du rå modellen för hur en gentlemanna flugfiskare ska se ut. Saknas kanske bara en snygg slips som de här: http://www.zazzle.se/fly+fishing+slipsar.
Slipsen med Öring skinn mönster kanske?
Fisk korg i flätad pil med axel rem antar jag att du redan har?
# Ja faktiskt så påminner du lite om Petterson på bilden. #
Jepp! Bara en något bredare klon av honom.
Får väl börja att odla ansikts päls jag med.
Senast ändrad av Jock Scott; 2012-10-17, 16:22.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera

Kommentera