Ursprungligen postat av Johannes R
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lite bilder på Loops rullar 2006
Collapse
X
-
Loop är ett av de största företagen i branshen? Loop tillverkar många nya fina produkter varje år som många flugfiskare andvänder? Alla (nästan) nyheter är intressanta?Ursprungligen postat av FlodebananVille bara veta varför han var så intresserad av Loop.
edit: Jag tycker att den röda rullen var grymt snygg. Gillade även desginen på den såkallade "classic" rullen.Senast ändrad av Johannes R; 2005-11-29, 18:58.
Kommentera
-
Om den rödlila blaffan tycker jag att också den lär finna sina köpare. Därtill tror jag att kommer den i produktion så följer nog LOOP upp succén med en matchande mjuk och följsamt gosig spöserie, en tonitonfärgad flugväst av bylsig veluor och grabbigt chicka rosa latexvadare.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Tycker att de ser jättefina ut allihop men något blir lite fel... Lixom när Jaguar ska göra familjebilar eller Mazda ska göra sportbil. Varumärket är inte förknippat med designen sas... Loop står för tekniskt innovativa hitec produkter för mig, inte för klassikt designade sådana, hur bra de sedan än är.... Jag ställer mig nog ändå i kö för en, kan vara kul att prova...
Föresten så har jag ett svagt minne av en annan tråd jag deltagit i där dessa rullar nämndes, av en riktig auktoritet dessutom som fiskar hundratals dagar om året. I den klarläggs allt i en uttömmande "recension"..."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
Kommentera