Originally posted by POi
Hi-Level ska ha jäklit bra klingor/spö till bra priser. Men det blir lite kosing med en ny rulle å klump
(dags att börja spara)
Har haft ett Blackline #7/8 men var inte alls nöjd ... kan ifs ha med linan också att göra (funkade kanske inte jättebra tillsammans med det spöt).
Fiskade lite på den norra sträckan i Mörrum ... går en del fisk där men dom trycker mest på botten. Annars har väl polerna 2-4 och neråt fiskat bäst. Jag tragglade i 4:an men ingen fisk ville hugga :/
Hi-Level ska ha jäklit bra klingor/spö till bra priser. Men det blir lite kosing med en ny rulle å klump
(dags att börja spara)Har haft ett Blackline #7/8 men var inte alls nöjd ... kan ifs ha med linan också att göra (funkade kanske inte jättebra tillsammans med det spöt).
Fiskade lite på den norra sträckan i Mörrum ... går en del fisk där men dom trycker mest på botten. Annars har väl polerna 2-4 och neråt fiskat bäst. Jag tragglade i 4:an men ingen fisk ville hugga :/
jo jag vet nog rätt bra om nån här på fiskesnack var fisken går eftersom Mörrum är mitt andra hem..
Lägger man ihop antal fiskedagar i år där nere så lär det väl bli ca 20 dagar till slut som jag har fiskat där nere, (har sovit över två gånger) Är rätt mycket med tanke på att jag bor 13 mil ifrån och knappt är i moppeåldern
Kommentera