Flytring - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flytring

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

En annan sak som gör att jag gärna beställer från usa är att servicen på många butiker som jag handlat av håller en utomordentligt låg service. Det finns säkert många dåliga i usa oxå. Det är nog bara en butik i sverige som meddelat att dom inte har allt i lager av det jag har beställt.
    Fan, nu håller vi på att spamma sönder den här tråden med. Ber om ursäkt.
    Mitt råd är
    Lägg på lite pengar o köp en fishcat4, alt kolla på nätet, blocket, tradera efter en begagnad.
    A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

ja har en fish cat och är supernöjd med den, men ja skulle vilja ha bättre ffenor, ja har pool 12 standard och dom är för korta tycker ja, har varit och kollat på dyfenor som verkar bra, är det att rekommendera??? va har ni för några fenor????

tack på förhand/fredrik
      BIFF?? ME´LÖK. PASSERA

Kommentera

Fishcat 4 från Taimen

Jag kan varmt rekommendera Fishcaten. Har tidigare haft en RT-variant (Blackmaster) som förvisso fungerar bra men det är stor skillnad mot komforten och känslan av att sitta i en Fishcat. Ventilerna är dessutom mycket bättre både vid fyllning och tömning.

Jag köpte min Fishcat i Sverige för 2500:- men har nu sett att den finns på det förträffliga företaget Taimen´s hemsida för 200 euro inkl frakt. Jag har handlat mycket flugbindningsmaterial och verktyg från dem och är mycket nöjd med service och leveranstider. Alltid välförpackat och snyggt. Har vid samtliga köptillfällen använt mig av kortbetalning där man länkas till en annan sida, vilket har fungerat bra. Jag har dock alltid använt mig av e-kort (fitkivt kortnummer som skapas via internetbanken med en bestämd köpgräns).

Lycka till med inköpet!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
        0 svar
        149 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Jimmykay  
        Arbetar...
        X