Hjälp med start av flugfiske göteborg - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp med start av flugfiske göteborg

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hjälp med start av flugfiske göteborg

Hej!

Jag har nyligen köpt ett flugfiske spö och är väldigt ivrig att få lära mig detta.
    Dessvärre är alla kurser stängda så här sent på hösten. Men kanske finns det någon här som kan lära mig mot betalning givetvis. Jag har tillgång till bil och kan köra ut oss till fina fiskevatten så kan du fiska medans jag tränar på att kasta.
    Så om du är arbetslös/för mycket tid över/semester eller vad som så hade detta vart kanon.
    Jag vill lära mig allt från grunderna och har gott om tid och väldigt mycket engagemang.

Kontakta mig här om du känner att du är rätt person för jobbet!

Tack

Jag kan hjälpa dig om du bor i hyfsad närhet av Sjöbo? Tror dock i så fall att vi håller oss på gräsmattan i början. Det är lätt att bli distraherad om du övar vid någon Put & Take sjö. Dyr övnings plats dessutom.

Bor du för långt bort? Testa på Edge flugfiske forum, Där finns alldeles säkert någon som kan hjälpa dig att komma igång.

PM'a mig om du är intresserad? Jag tar ett fiske i någon när belägen P&T pöl, typ Bjeveröds dammen (Mellan Höör och Hörby) Eller Björka dammen (Straxt utanför Sjöbo) + transport dit och hem i "lön"

Då kan jag passa på att lära dig flug val och taktik vid vattnet också i så fall?

Jag är sjuk pensionär, så jag kan nästan hålla kurs när som helst.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2010-07-30, 22:13.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Var inne hos h2o-Flugfiske idag, de håller kurser varje vecka.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
      0 svar
      157 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Jimmykay  
      Arbetar...
      X