Jock Scott och andre HJÄÄÄÄLP!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jock Scott och andre HJÄÄÄÄLP!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jock Scott och andre HJÄÄÄÄLP!!!

Hej
    Har just fåt hem ett spö; Winston. Spötuben er i söder, såèn rigtigt. En maga bule, jag vet inte om posten hade trampet på den eller nogenting. Men det er absolut uanvenbart! FUCK!Click image for larger version

Name:	rod3.jpg
Views:	1
Size:	27,9 KB
ID:	1808220
    Det er jo ett dyrt spö med nummer, så ville så klart helst ha ett orginalt. Er der nogen der har en anning hvor man kan få ett nyt -der err till att betale.
    Tack.

Hej!

Aj faan! Vad jobbigt!!!

Har posten frakt skadat det så ska de ju naturligtvis stå för skade ersättningen. Ta kontakt med den butik du köpte spöt av och berätta för dem om eländet. Skicka gärna med fotot också. Och kan du eller butiken inte få posten att ersätta skadan? Så kan iaf butiken hjälpa dig .... kanske på garantin? Att få en ny spö tub. För jag hoppas verkligen att spöt klarade sig trots allt?

Edit. Det är ju alltid avsändaren som i första hand ska snacka med posten i sådana här fall.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2011-11-15, 23:56.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Tack -snabb som altid. Jag var ude trädgården och kaste lite med en wf10 for att belaste den (spöet #8) och jag tror inte der er sket nogenting. Men ahhjjj. Det er såen en fin spötub. Spö nummeret står oxå på tuben, det er lite kull.
      Ja, tänkte oxå a hörer med posten imogen såå...

Kommentera

Varsågod.

Skönt att höra att spöt verkade ha klarat sig. Klart att man vill ha original tuben till ett sådant spö! Något annat duger inte.

Skriv upp det där numret på tuben om du inte redan har gjort det? Och ta ändå snabbt kontakt med säljaren.

Håller tummarna för att allt löser sig snabbt och bra!

Kommentera

Når ja, det prövar jag.
          Tack så mycket

Kommentera

Hoppas att du snabbt får rätt på det hela. Du får gärna berätta hur det gick sedan?

Varsågod.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
            0 svar
            159 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Jimmykay  
            Arbetar...
            X