Någon som har Loop pike booster 8# - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som har Loop pike booster 8#

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Någon som har Loop pike booster 8#

Har hittat ett till ett bra pris. Ingen möjlighet att provkasta. Bara vibbat, kändes helt okey ganska djup action.
    Någon som har det här spöt? Vad tycker ni om det!

Jag äger inte det spöt. Men har prövat det vid ett par tillfällen. En av de bästa Gädd påkarna som har gjorts enligt många.

Ihop med en Vision Big Daddy # 8 eller Big Mama intermediate så blir det mums.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2012-08-15, 09:14.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Japp bara invänta lön. Det är nytt och dom ska ha 1000 för det. Det är dubbel klassat 8-9 så jag tänkte köra med en Big daddy 9#. Köper en billig no name rulle på tradera. Sen är det bara att pumpa flytringen.....

Kommentera

1000 bagis är ju helt o.k.

Ja, en 9:a bör nog vara ett bra val. Verkar som Big Daddy är ganska rätt klassad. Du kan väl återkomma med ett "tyck" sedan när du har vevat litet med kitet och knäckt några biffiga krokodiler?
        Senast ändrad av Jock Scott; 2012-08-15, 17:54.
        What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Ursprungligen postat av carpenter Visa inlägg
          Det är dubbel klassat 8-9 så jag tänkte köra med en Big daddy 9#. Köper en billig no name rulle på tradera. Sen är det bara att pumpa flytringen.....
          Spöet funkar ju riktigt bra med en GL pike dc #8 ( 21 gr ), så Big Daddy #9 ( 21 gr ) kommer nog också funka bra

Kommentera

Jo jag har läst den artikeln. Samma handlare har det där setet för 2500 men gillar inte linan med öglor. Tror det blir billigare att köpa rulle och lina själv.....

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
            2 svar
            157 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Jansson00  
            Arbetar...
            X