Tjena.. Jag köpte ett knippe med spön, rullar+ lite annat av en bekant till familjen för en sisådär 6-7 år sen (pga flytt).. Prylarna har bara samlat damm i källarn hos farsan sen dess, fram tills nu.. Suget efter flugfiske med siktet inställt på pike har vuxit till sig, och jusst därför rotade jag reda på lite spön m,m.. Tyvär saknar jag några spön.. Men dom finns där nånstanss.. hehe
Va tor ni.. De ena shakespear spöt (8-10) måste la funka kalas??
Förutom det som syns på bilden , så ingick även ett par mindre klassade spön. (Black shadow 4-5 samt nått abu 5-7 tro ja de va) Pluss ett grövre "laxspö" med slitna ringinfästningar, fan att ja inte hittar de spöt.. Skulle tydligen va riktigt najs. Ja å sen 4 rullar i varierande storlekar. + lite taffsar och linor..
Gav 1000:- för kalaset hehe
PÅ BILDEN
* Shakespeare Carbo ITEM NO. 1728-450 3SEC 4,5M AFTMA LINE 9-11
* Skahespeare Carbo ITM NO. 1728-390 3SEC 3,90M AFTMA LINE 8-10
* helt o-loggat ! ????
* Black Shadow Exclusive 11,3" 7-9
//Abel
Va tor ni.. De ena shakespear spöt (8-10) måste la funka kalas??
Förutom det som syns på bilden , så ingick även ett par mindre klassade spön. (Black shadow 4-5 samt nått abu 5-7 tro ja de va) Pluss ett grövre "laxspö" med slitna ringinfästningar, fan att ja inte hittar de spöt.. Skulle tydligen va riktigt najs. Ja å sen 4 rullar i varierande storlekar. + lite taffsar och linor..
Gav 1000:- för kalaset hehe
PÅ BILDEN
* Shakespeare Carbo ITEM NO. 1728-450 3SEC 4,5M AFTMA LINE 9-11
* Skahespeare Carbo ITM NO. 1728-390 3SEC 3,90M AFTMA LINE 8-10
* helt o-loggat ! ????
* Black Shadow Exclusive 11,3" 7-9
//Abel
Kommentera