Näbbgädda? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Näbbgädda?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av disaster
    jag var vid piren i hamnen.. den har väl inget annat namn? .. förmodligen samma ställe som du .. jag och min kompis fick 10 näbbisar var på 1-2 timmar och jag tror att det var vi som fick mest.. får väl testa en dag till i veckan.... om vädret tillåter!

Nej, vi var inte vid piren. Vi vadar ut nere vid fästningen vid stenröset!
    Där finn MASSOR med näbbisar helt sjukt mycket vissa dagar.

Kommentera

Ursprungligen postat av Silver Doctor
      Nej, vi var inte vid piren. Vi vadar ut nere vid fästningen vid stenröset!
      Där finn MASSOR med näbbisar helt sjukt mycket vissa dagar.

exakt var ligger de då? =) .. nära piren? .. går det att fiska där utan vadare..?

Kommentera

Om du kör in i Barsebäck så kör hela vägen ner mot hamnen så tar du av till vänster in på den enkelriktade vägen sen blir du tvungen att svänga vänster igen sen tar du höger och sen tror jag att det är nästa höger sen vänster sen kör du hela vägen ut till du ser den lilla "fästningen". Tittar du mot Barsebäck så ser du stenarna som jag menar vada på den sidan som ligger mot Barsebäck. Tyvärr så kan man inte fiska där utan vadare .....

Kommentera

Ursprungligen postat av Silver Doctor
          Om du kör in i Barsebäck så kör hela vägen ner mot hamnen så tar du av till vänster in på den enkelriktade vägen sen blir du tvungen att svänga vänster igen sen tar du höger och sen tror jag att det är nästa höger sen vänster sen kör du hela vägen ut till du ser den lilla "fästningen". Tittar du mot Barsebäck så ser du stenarna som jag menar vada på den sidan som ligger mot Barsebäck. Tyvärr så kan man inte fiska där utan vadare .....

tack för tipset! .. synd att man inte äger några vadare .. men de blir nog ändå en omväg dit för att kolla..

Kommentera

Var i Göteborg igår och kom in i ett stim av utsvultna Näbbgäddor. Fick femton - tjugo stycken på ett par timmar. Det var ingen storlek på dom - alla var stöpta i samma form...
            Bifogade filer

Kommentera

I strömstad finns det massor av näbbgädda för tillfället. Det kokar i vattnet.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Havetsgäddkonung, 2025-12-28, 20:11
              0 svar
              222 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Havetsgäddkonung  
              Startad av Fiskarn_0383, 2026-07-15, 00:15
              0 svar
              97 visningar
              0 gillar