Bottenmete norr om Varberg? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bottenmete norr om Varberg?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bottenmete norr om Varberg?

Hej alla

Jag tänkte prova fiskelyckan i helgen och behöver tips om bra ställen att bottenmeta efter plattfisk från land på.

Vi har stuga i Espevik en dryg mil norr om Varberg så om någon vet något bra ställe i trakterna vore det kanon!

Tack på förhand

//Johan

Tjena!
    Hade jag varit du så hade jag provat på piren i Glommen nära Falkenberg. Där brukar man få dugligt med plattisar. Har bara varit där en gång denna sommar men det gav typ 10 plattisar tom någon rödspotta. Fiska bara med Sandorm/borstmask räka funkar men är inte lika bra.
    Treslövsläge är ett ställe i din närhet som är bra åxå har jag hört men har aldrig varit där själv.

skitfiske....

/Mattias

Kommentera

tack för tipsen

Ska bli kul att testa mina nyinköpta Berkley GULP Sandworms. Ska även köra med levande sandmask för att kunna jämföra resultatet.

Återkommer med rapport om hur fisket gick.

Är det någon annan som sitter och håller på några hotspots i Varbergstrakten så får ni gärna tipsa vidare..

//Johan

Kommentera

Ursprungligen postat av botta
        Ska bli kul att testa mina nyinköpta Berkley GULP Sandworms. Ska även köra med levande sandmask för att kunna jämföra resultatet.

Återkommer med rapport om hur fisket gick.

Är det någon annan som sitter och håller på några hotspots i Varbergstrakten så får ni gärna tipsa vidare..

//Johan
        Läjjet och glommen ska väl vara heta platser har jag hört.. Funderar själv på att testa lyckan i varberg om ett tag så tar gärna emot tips.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Havetsgäddkonung, 2025-12-28, 20:11
        0 svar
        221 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Havetsgäddkonung  
        Startad av Fiskarn_0383, 2026-07-15, 00:15
        0 svar
        91 visningar
        0 gillar