Långa: 36,1 kg - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Långa: 36,1 kg

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Långa: 36,1 kg

Tagen i tisdags 20 min. från mig. Det börjar se bra ut det här
    Mvh Flodström
    Flyfishing for salmon

Ursprungligen postat av Flodström Visa inlägg
    Tagen i tisdags 20 min. från mig. Det börjar se bra ut det här
    Har för mig att förra norska långarekordet var därifrån också.´Inte bara stora hälleflundror där.
    Hälleflundrafiskare

Kommentera

Ursprungligen postat av BBRF Visa inlägg
      Har för mig att förra norska långarekordet var därifrån också.´Inte bara stora hälleflundror där.
      Helt riktigt. Världsrekord på Hälle också. Jäkla bra ställe. Bømlafjorden ligger i havgapet och då kan man bara spekulera i vad som kan smyga in där, he he he.
      Hardangerfjorden (som Bømlafjorden är en del av) är liksom ingen liten fjord. I dess djup gömmer sig de mest skräckinjagande odjur man kan tänka sig, marulk 60kg, Havskatter inte mycket mindre, Häller på 200kg och en djävla massa oppdrettslaks!!?? (bara ca 200 000 tonn).
      Mvh Flodström
      Flyfishing for salmon

Kommentera

Å du va avundsjuk på havsöringsfisket här!
        I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodström Visa inlägg
          Helt riktigt. Världsrekord på Hälle också. Jäkla bra ställe. Bømlafjorden ligger i havgapet och då kan man bara spekulera i vad som kan smyga in där, he he he.
          Hardangerfjorden (som Bømlafjorden är en del av) är liksom ingen liten fjord. I dess djup gömmer sig de mest skräckinjagande odjur man kan tänka sig, marulk 60kg, Havskatter inte mycket mindre, Häller på 200kg och en djävla massa oppdrettslaks!!?? (bara ca 200 000 tonn).
          Ett riktigt kanonvatten, har faktiskt funderat på att dra dit någon gång...
          Hälleflundrafiskare

Kommentera

Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
            Å du va avundsjuk på havsöringsfisket här!
            Njaaaa, mer åt det nostalgiska hållet då kanske. Fiskade en god del där då jag bodde i Stockholm, men saknade båt på den tiden, måste förlita meg på vänner med båt, så det blev mycket Älvkarleby + Stockholms ström i stället (i alla fall på vintern).

Ursprungligen postat av BBRF Visa inlägg
            Ett riktigt kanonvatten, har faktiskt funderat på att dra dit någon gång...
            Då skall jag mer än gärna ta hand om er och guida så gott det går tillsammans med några från havsfiskeklubben på Stord/Bømlo, Glöm inta ett ta med "Sydvest" för här ca 4.500mm per år
            Senast ändrad av Flodström; 2007-02-16, 13:22.
            Mvh Flodström
            Flyfishing for salmon

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Feskar-Per, 2025-07-26, 16:47
            4 svar
            312 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Peter B
            av Peter B

Startad av Havetsgäddkonung, 2025-12-28, 20:11
            0 svar
            68 visningar