Fiskebussen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskebussen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

hör av dig till Bosse som håller i resan, går nog att förhandla såna saker, du lär vara ute i god tid för att boka en resa och då borde rummen där uppe inte vara uthyrda under den helg du blir kvar...

Kommentera

lyfter min gamla tråd då det är dags i sommar igen att åka till detta trevliga ställe igen, i år går resan den 20e juli och hoppas vädret blir klart bättre än det vi råkade ut för förra året då det bara blev 2 dagars fiske (ändå gott om matfisk och kom hem med torsk, sej uer och makrill i en full låda)
      Någon mer som ska upp dit i år?

Kommentera

Jag hade gärna tagit en tur men undrar två saker. Hur mkt fisk får man ta med sig hem i bussen och vad kostar resan? Jag antar att priset varierar mellan hög- och lågsäsong men ett cirkapris hade varit fint!

Kommentera

Priset för resan är 6500:- i år, samma pris hela tiden...
          Du får ta med dig 15kg rensad fisk hem (tullen som sätter begränsningen), du får en frigolitlåda att Fiskebussen som rymmer denna mängd utan problem.
          Har du riktig tur kan du kanske boka en resa nu om det finns nån ströplats kvar i år, annars är det läge att boka nästa års resa i höst...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Havetsgäddkonung, 2025-12-28, 20:11
          0 svar
          222 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Havetsgäddkonung  
          Startad av Fiskarn_0383, 2026-07-15, 00:15
          0 svar
          92 visningar
          0 gillar