delkim vs. fox - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

delkim vs. fox

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jimmiee
    replied
    Hahaha fråga folk hur jag ser ut när jag ska fram till spöt...
    Jämnfotahopp tills sovsäcken lossnar

Lämna en kommentar:

• Rassie
    replied
    Hahaha man blir ju mentalsjuk när det runnar! karpfiske är inget för personer med hjärtproblem! borde nästan stå varningskyltar på larmen!

Lämna en kommentar:

• Rassie
    replied
    Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inlägg
    Om det piper en gång när jag ligger och ska försöka så går pulsen upp som fan och man ligger spänd med en klump i halsen som släpper när man slappnar av
    så jävla sant, stämmer till 300%! pulsen börjar slå och sedan får man andningsvårigheter innan man har lugnat sig lite! rätt löjligt egentligen...

Lämna en kommentar:

• Danneee88
    replied
    HAHAHA du tror inte de va ? xD hahahahaha sjunger de inte ofta får ja sätta mig i runne eller balla xD då kommer då sjunga hela natten lång :P

Lämna en kommentar:

• Jimmiee
    replied
    Ursprungligen postat av Danneee88 Visa inlägg
    Jaa håller med dig jimmie till 120%, de går en sin härlig känsla genom kroppen när de låter från något larm
    Får hoppas att de nya delkim larmen ja ska beställa får sjunga mycke nästa år
    Dom är fina .
    Då får du ta och dra linan genom larmet några gånger så sjunger det för dig Annars kommer det nog inte sjunga så ofta ?
    äsch då

Lämna en kommentar:

• Danneee88
    replied
    Jaa håller med dig jimmie till 120%, de går en sin härlig känsla genom kroppen när de låter från något larm
    Får hoppas att de nya delkim larmen ja ska beställa får sjunga mycke nästa år

Lämna en kommentar:

• Jimmiee
    replied
    Om det piper en gång när jag ligger och ska försöka så går pulsen upp som fan och man ligger spänd med en klump i halsen som släpper när man slappnar av

Lämna en kommentar:

• Danneee88
    replied
    Hahahaha, jo ja säger desamma!

Lämna en kommentar:

• Rassie
    replied
    Ursprungligen postat av Danneee88 Visa inlägg
    Haha de är som mink säger, de e grymt o höra ett larm dra igång =) en fruktansvärt trevlig känsla!
    Jo jag får en puls på 200 även om det inte är mina egna larm

Lämna en kommentar:

• Danneee88
    replied
    Haha de är som mink säger, de e grymt o höra ett larm dra igång =) en fruktansvärt trevlig känsla!

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Tofft Hilding, 2026-04-08, 10:28
3 svar
205 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
Startad av efc__, 2026-07-13, 21:51
7 svar
237 visningar
1 gilla