Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
delkim vs. fox
Collapse
X
-
jojo jag kikar alltid ut när jag misstänker ett dropback,,, problemet är att jag inte alltid vaknar tillräckligt för att fatta vad som har hänt, det är en annan sak när det runnar, då blir man helt mentalsjuk
-
Man får smygkika lite genom tältdukenUrsprungligen postat av Rassie Visa inläggjorå det e klart att jag ser över grejerna men inte alltid så att jag rusar ur tältet kl 5 på morgonen i ösregn av ett enda pip! man brukar ju vara ganska groggy så att säga...
Man har ju sett skräckexempel på folk som har dålig koll på grejerna. Hört också för den delen. Spännande att sitta vid Mörtsjön och höra hur otroligt lång tid det tar för vissa att komma fram till spöna när det nappar.
"Den drog säkert tjugo meter lina innan jag hann fram"
Lämna en kommentar:
-
jorå det e klart att jag ser över grejerna men inte alltid så att jag rusar ur tältet kl 5 på morgonen i ösregn av ett enda pip! man brukar ju vara ganska groggy så att säga...Ursprungligen postat av Askungen Visa inläggOm man inte orkar gå ut för att se till grejerna ska man fan inte fiska karp!
Lämna en kommentar:
-
word.Ursprungligen postat av Askungen Visa inläggOm man inte orkar gå ut för att se till grejerna ska man fan inte fiska karp!
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Rassie Visa inlägg´nej var inte säker på det... vet ialf att några foxlarm har det.. kan vara ganska smidigt ibland när man inte vaknar av de första pipen och inte orkar gå ut och se över grejerna
Om man inte orkar gå ut för att se till grejerna ska man fan inte fiska karp!
Lämna en kommentar:
-
Eftersom delkim är rätt känsliga och har typ 2 toner som låter samtidigt går de inte att missa ett dropback så inget man behöver oroa sig för.Ursprungligen postat av Rassie Visa inlägg´nej var inte säker på det... vet ialf att några foxlarm har det.. kan vara ganska smidigt ibland när man inte vaknar av de första pipen och inte orkar gå ut och se över grejerna
Visst finns de Foxlarm med Dropback indikation.
Lämna en kommentar:
-
´nej var inte säker på det... vet ialf att några foxlarm har det.. kan vara ganska smidigt ibland när man inte vaknar av de första pipen och inte orkar gå ut och se över grejernaUrsprungligen postat av Jimmiee Visa inläggNej de har dom inte ...
Lämna en kommentar:
-
Nej de har dom inte ...Ursprungligen postat av GlennHysén Visa inläggOk, om du vill ha annat ljud vid dropbacks kan det väl inte bli delkim, det har väl inte dom?
Lämna en kommentar:
-
Ok, om du vill ha annat ljud vid dropbacks kan det väl inte bli delkim, det har väl inte dom?
Lämna en kommentar:
-
Men saken är den att mina Foxlarm inte har haft de minsta problem med det ännu, det enda jag efterlyser som delkim har är egentligen att man kan ställa in kännslighet men främst att delkim har annan ton vid dropbacks?Ursprungligen postat av GlennHysén Visa inlägglarm är väl ganska viktiga saker... elektronik känns som den svagaste länken i karputrustningen, iom regn, kyla osv. då är det väl bäst att helgardera sig där..(red. om man kan det vill säga)...
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Tofft Hilding, 2026-04-08, 10:28
|
3 svar
209 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg