Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Trolling på TV4+
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggSäkert en sympatisk och jättetrevlig kille på tu man hand men passar nog bäst i engelska kritströmmar, är nog hans favoritfiske.
Odell är bra! (tycker jag)
Håller med om Odell
Lämna en kommentar:
-
Säkert en sympatisk och jättetrevlig kille på tu man hand men passar nog bäst i engelska kritströmmar, är nog hans favoritfiske.
Odell är bra! (tycker jag)
Lämna en kommentar:
-
Han vart helt inne i tv serien "House" senaste gången, faktiskt det är sant. Okontaktbar. Det viktigaste i livet verkade det som!?Ursprungligen postat av magic Visa inläggOK. Vad svarade William när du berättade för honom vad du tyckte?
Dem andra två gångerna ville jag ge han en chans
Lämna en kommentar:
-
OK. Vad svarade William när du berättade för honom vad du tyckte?Ursprungligen postat av The Loomis Man Visa inläggjag har träffat willie flera gånger, han är en tomte
Lämna en kommentar:
-
Exakt och han är jättetrevlig att prata med som person irl, men jag vidhåller trots allt min åsikt om honom som programledareUrsprungligen postat av magic Visa inläggGenerellt tycker jag att man ska träffa en person IRL innan man uttalar sig alltför kategoriskt om denne.
Enligt ryktet blir det betydligt fler än 3 lax i kvällens program...
Lämna en kommentar:
-
Generellt tycker jag att man ska träffa en person IRL innan man uttalar sig alltför kategoriskt om denne.
Enligt ryktet blir det betydligt fler än 3 lax i kvällens program...Ursprungligen postat av brax slayer Visa inläggja de är inge fel på william, hur mysig och sympatisk som helst. Problemet är väl snarare att budgeten verkar ligga runt 3 lax eller något.. Inte lätt att bjuda på fina fiskar då inte.
Lämna en kommentar:
-
ja de är inge fel på william, hur mysig och sympatisk som helst. Problemet är väl snarare att budgeten verkar ligga runt 3 lax eller något.. Inte lätt att bjuda på fina fiskar då inte.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av MrpallmanHar precis fått hem första trollingspö med multirulle. Lyckades direkt skruva av spolbromsen (tror det...2 Foton
-
Kanal: Trolling - Allmänt
2026-08-13, 21:27 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Skeppare 8
av Najad
Startad av Najad, 2026-06-22, 20:09
|