Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Handlat utrustning till båten idag..
Collapse
X
-
en "lax träff" vore sköj .. Boende skall väl inte vara nån omöjlighet att fixa.. Om inte annat så kan vi kvarta hemma hom MT hela högen ;-)
-
jupp helt klart men det blir upp till karlskrona för migUrsprungligen postat av jojon80 Visa inläggvore kul att samla ihop ett gäng här från fiskesnack och åka ner och fiska karlskrona några dagar. Vi verkar ju vara ett gäng som har både gnistan och grejorna, frågan är vart vi kan fixa boende???
Lämna en kommentar:
-
vore kul att samla ihop ett gäng här från fiskesnack och åka ner och fiska karlskrona några dagar. Vi verkar ju vara ett gäng som har både gnistan och grejorna, frågan är vart vi kan fixa boende???
Lämna en kommentar:
-
Säg te om du behöver en däckråtta nån gång.... vi bor juh inte så långt ifrån varandra...
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av joj Visa inläggSkrik till om du ska ut här nere så kanske det går att vara fler båtar, blir lite roligare då...
Absolut.. De ska jag göra.. Kan även behöva alla tipps å småknep som ja kan få. Är riktigt Grönis på dehär me laxtrolling...
//Abel
Lämna en kommentar:
-
Skrik till om du ska ut här nere så kanske det går att vara fler båtar, blir lite roligare då...
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av magic Visa inläggGe f-n i att skriva såna där inlägg!
Nästa lika elakt som att lägga ut fiskerapporter online...
Du kommer förmodligen att bli mycket nöjd med grejerna, det enda jag inte testat är Steenson pulkorna, men de ska funka bra oxå. Fast den blåa båtstolen tycker jag ser lite rapplig ut...
Jag gjorde tvärtom i somras och sålde båt och utrustning, nu är det bara spön och beten kvar (för drop-in-fiske). En konsekvens är att jag har pengar kvar i plånboken varje månad, skum känsla. Vi får se om det blir nya tag om ett par år när kidsen inte vill ha mig hemma längre...
Haha, själv har ja inga kids (än).Däremot en liten sambo där det krävdes mycket övertalning innan båtköp utrustning m,m fick köpas in.. Hon ville ha nytt kök bla... hmm vi får skuta på de ett tag stumpan..
//Abel
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Flodström Visa inläggTopp! Blir spännande att höra. Var går första turen?
Går nog åt en del
under monteringen kan jag tänka mig. Tur att det inte är värmebölja.
mvh
Förmodligen blir premiärturen utanför K-krona. De vill säga mitt närmsta laxvatten.. Tanken är att spendera nån vecka av semestern vid vättern i år också..
Ett par
gör montering ännu roligare..
//Abel
Lämna en kommentar:
-
Bara kanongrejer rakt igenom, blir ju en riktigt bra trollingbåt det där!
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
|
8 svar
814 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg