Hur Går Det Med Ismetet? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur Går Det Med Ismetet?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hur Går Det Med Ismetet?

hur går det med ismetet? är det nån som har fångat någon best än? har själv bara hunnit med 2 pass hittills...
    does it smell like bitchslap? 'cos that´s what i´m cooking'

Har hunnit med 3 pass , 6 kg störst. 24 gäddor sammanlagt...
    hallådär... , ät blåbär..

Kommentera

har hunnit med 2 pass men har varit segt, endast 2 mindre gäddor!
      Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

3pass hitills!!Fisket har väll gått sådär 10gäddor varav 8st har varit över 5kg de 3 största har legat på 6150g, 7025 ,7,270 105cm!!!
        SKITFISKE PÅ ISARNA

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
          har hunnit med 2 pass men har varit segt, endast 2 mindre gäddor!

Det är som vanligt då!

själv så har man inte fiskat en enda gång nu i vinter, men får se hur det blir efter jul...

Kommentera

två pass blankat båda!!!!

Kommentera

2st pass varav det ena var en kul dag med medelvikt på 5-6kg på 11 gäddor
              Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Hej alla glada.. här rullar det på ser jag.
                Varit inaktiv några månader, inte fiskat alls, trodde aldrig jag skulle klara mig.
                Men nu ska jag iaf. ut imorgon på en ismetetur(första någonsin faktiskt).
                Får väll hoppas att jag får kröka spöna litegranna.

Vad sägs som att starta en ismetetävling? Som de andra åren.
                Utan pris och sådant, endast ära på spel. Så att det kan bli något.

Kommentera

Jag och R3HN hade ismetepremiär på Storsjön här i sandviken igår.
                  Vi fick sex gäddor under kilot, men mitt på dagen fick jag en gädda på 8.4 kg, 110 cm.
                  Nytt pb på längd för mig så det var en helt klart godkänd premiär.
                  Typiskt nog hade batteriet på kameran laddat ur så det gick inte att ta några kort.

Kommentera

var ute i fredags blev 4 st en på 4 kg och en på 3 så det var godkänt.
                    en ett litet bekymer. nån som vet vart man kan få tag på lite hårdare (sprätt)fjädrar,hade livlig mört och förmjuka fjädrar.blir mycket springa i onödan!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
                    X