Billiga pimpel saker - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Billiga pimpel saker

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Billiga pimpel saker

Var inne på www.dantersfiske.se igår och såg att dom säljer alla sina vertikal pirkar och balansare för 20:- wolfram mormyskor för 15:- har beställt en hel drös med pirkar så det lär nog räcka säsongen ut. Hur kan dom sälja dom så otroligt billigt och dessutom är det Owner krok på dom??? In pris på pirkar border ju ligga på ca 35:- +moms..
    verkar vara kanon iaf så mig gör det inte ett dugg..
    Skit fiske

Mailade dom om balansaren på 17 gram. Var felkonstruerad, alldeles för små krok och inte ens Owner på den som verkligen behövde det. Biltema är ju billigast. 3 st för nån 10 krona styck. Men då får du bara skit. Så ropa inte hej föränn du är över bäcken.
    Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Du har skrivit 3 st inlägg och alla handlar om dantersfiske. Jag har kanske missat att du är betalande annonsör, men annars så känns det som ett patetiskt försök till smygreklam.

Kommentera

seriöst... Tycker bara det fanns massa skit på den där sidan..!

Kommentera

verkar vara som Eneby1 ser på det. smygreklam så det skriker om det eller också
          handlar han inte på något annat ställe. ?

vist bra priser men skulle inte satsa så mycket på dom sakerna endå.
          fishing

Kommentera

Ursprungligen postat av Eneby1 Visa inlägg
            Du har skrivit 3 st inlägg och alla handlar om dantersfiske. Jag har kanske missat att du är betalande annonsör, men annars så känns det som ett patetiskt försök till smygreklam.
            Ja shit vad störande, att låtsas som man inte har med det stället att göra, om det nu är så..

Inte speciellt förtroendegivande..
            Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
            &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
            ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
            Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Kan bara instämma med tidigare inlägg, junk på sidan...och junksida...

Kommentera

He he, det verkar som om grabbarna här har lärt sig vad som gäller. Fiskesnack är ju rena konsument upplysningen.
                Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Smygreklam är fel. Som någon undrade har jag ju skrivit om dantersfiske 3 ggr nu
                  och det beror på att jag handlar där ganska mycket.
                  Min enda relation med det företaget är att jag är en kund hos dom och ingenting annat.
                  Jag är gift och har 4 barn (2 tvillingar) vad jag vet om ;-)
                  och alla tycker om att fiska
                  Om jag säger så här så kanske ni förstår mig lite bättre.
                  När vi ska fiske så blir det mycket kostsamt för oss att köpa fiske saker.
                  tex i våras när det var dags att köpa nya fiske rullar allas var dåliga, kostnad 3000:-
                  Sen ska det vara spön till alla (barn har en förmåga att få av spön) linor, krokar, flöten,
                  drag, väskor, draglådor tafsar, ja det mesta man behöver inom fiske.
                  Trassel och kaserade linor är vardagsmat. Pengarna bara sticker iväg.
                  Alla som har barn vet hur ofta det sitter i botten och hur mycket som kan gå fel
                  tex pappa jag råkade tappa mitt spö när jag skulle slänga ut. Det kan gå åt 10 drag på
                  en dags tur.
                  Därför ville jag bara
                  uppmärksamma att det fanns billiga och bra saker som gott och väl duger åt mig och
                  min familj och kanske andra som inte har jätte jätte höga krav på utrustningen
                  Jag kastar ju hellre bort ett drag för 20:- än ett för 90:-
                  Mina inlägg var bara tips för den som inte har den
                  ekonomin att kunna köpa märkes saker och framförallt om man ska ut och
                  fiska med barnen som kan bli betydligt mer kostsamt än man kan föreställa sig. Har man som jag en årsförbrukning på kilomertevis med linor och ca: 3 spinnspön + nått metspö och kilovis med drag så är iaf inte mitt val så svårt.
                  Sen om ni vill tolka det som smygreklam så får ni göra det.

GOD JUL

Kommentera

är så fallet så ber jag om ursäkt. men det värkade skumt när du fick det att låta som om du aldrig sett sidan förut. i detta inlägg och även dom andra.
                    . men förstår helt klart att man inte har råd att lära barnen fiska med dyraste grejerna då har man ju inte råd med nått alls själv...

ps du kan ju pm,a mig om hur kvaliten på pirkarna är när du fått vinterns bestälning.
                    fishing

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Borrarna, 2024-12-17, 12:13
                    2 svar
                    473 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg lyly19
                    av lyly19

Startad av Sadda, 2025-12-21, 19:09
                    2 svar
                    296 visningar