Ursprungligen postat av AhlqvistarN
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Varför hugger det inte?!?!
Collapse
X
-
Köp så ni har 20 don och sprid ut dom så ni täcker av en stor yta så ni hittar fiskenUrsprungligen postat av coolstuffboi Visa inlägghaha okej vi får nog till att skaffa flera don då. kör med 5 stycken så det räcker väl inte? vet inte heller vart jag ska köpa betet
ska ut på en guidning den 16:de så då kanske jag får lite tips 
mört brukar finnas på dom lokala fiske affärerna.
Kommentera
-
Är det fel med traditionell angling tycker du?det verkar som du tycker det med tanke på ditt svar...Ursprungligen postat av GbgRobin Visa inläggHell yeah, 20st angeldon... Här snackar vi sportfiske på HÖG nivå!
Kommentera
-
Jag förstår inte nöjet med att fiska med 20-25 stycken angeldon samtidigt i en sjö. Hur mycket kunskap krävs det för att få fisk? Knappast sportfiske enligt mig, men visst, jag får nog ta och inskaffa mig en trålare när våren kommerUrsprungligen postat av Fiske token Visa inläggÄr det fel med traditionell angling tycker du?det verkar som du tycker det med tanke på ditt svar...
Kommentera
-
word!Ursprungligen postat av gbgrobin Visa inläggjag förstår inte nöjet med att fiska med 20-25 stycken angeldon samtidigt i en sjö. Hur mycket kunskap krävs det för att få fisk? Knappast sportfiske enligt mig, men visst, jag får nog ta och inskaffa mig en trålare när våren kommer
www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!
Kommentera
-
Jag förstår inte varför vissa inte vill maximera sina chanser att få ettt bra fiske. Det blir inte mindre sportfiske för mig om man använder 25 don än om man använder 5-10 don.Man gör det bara onödigt svårt för sig om man använder 5-10 don baraUrsprungligen postat av GbgRobin Visa inläggJag förstår inte nöjet med att fiska med 20-25 stycken angeldon samtidigt i en sjö. Hur mycket kunskap krävs det för att få fisk? Knappast sportfiske enligt mig, men visst, jag får nog ta och inskaffa mig en trålare när våren kommer
Senast ändrad av Fiske token; 2011-01-04, 08:41.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera