Ismeta med regnbåge som bete - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ismeta med regnbåge som bete

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Vissa DÖR andra återutsätts tänk vilken tur att vi har ett eget ansvar och en fri vilja.Skulle var rätt jobbigt om man skulle ansvara för alla människors handlingar här i livet.
    I ena ögonvrån såg jag en jägare sätta en patron i sin bössa framför sig hade han en vacker ÄLG det small ..........Älgens kropp darrade lätt ögonen stirrade in i ............... i salen hördes brus och stoj och där på Rest. Röda näsan låg en härlig stek... var ligger moralen på tallriken, gott var det och kocken tackades med en härlig omtanke

Se det som ett svar för att hålla igång tråden.

alla ni som har sådana här moraliska betänkligheter när det gäller fiske bör ägna sig åt morotsodlig i stället och tävla om vem som får fram den största moroten....om det finns någon med den intressesfären så håller min fru på att planera ett m-land och hon vill ha support.....
    Senast ändrad av Harmageddon; 2011-02-12, 11:13.

Kommentera

Harmageddon... Like a lot!

Kommentera

Nu tror jag det hela spårade ur, jag har absolut inte tänkt döda en gädda eller att tömma sjön på predatorer utan frågan var om det gick att använda något annat bete istället för regnbåge. Hörde med han som ägde sjön och han sa att dom var väldigt präglade på att äta regnbåge.

Kommentera

Alex.. Han som äger sjön blir nog bara glad om en och annan krokodil försvinner... ;-) Det lär funka med annan fisk oxå, gäddor är väl inte kända för att vara kräsna...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
          X