Solbrillor - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Solbrillor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Solbrillor

Någon som testat guideline boca grande? Tänkte köpa mig ett par schyssta brillor för en gångs skull och dessa tilltalar mig. Alternativt guideline troutseeker.
    Undrar vad ni har för erfarenheter av dessa?

Med vänlig hälsning, Danne
    sigpic

Har inte testat just dessa 2. Men väl Guideline Alta modellen som var jäkligt bra. Förvisso dyrare än både Boca och Trout seeker.

Men jag är säker på att dessa båda är helt o.k. de med. Väljer du Boca Grande? Köp ett nack band till glasögonen hos en optiker. Den lilla slanten är det väl värt.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2012-07-29, 08:38.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Jag har haft troutseeker och är helnöjd, bra passform bra pris och dessutom snygga också så man kan ha dem på sig mer än när man fiskar. Men satsa på gult glas, det är mer allround och funkar bra även när det är molnigt eller på kvällen

Kommentera

De här är jag självt litet nyfiken på. Priset hos Capricorn kan man ju inte klaga på. Och Polykarbonat linser är ju nästan lika rep tåliga som glas. http://www.capricorn.se/sv/utrustnin...lglasogon.html
        What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Nice. Får med dubbel uppsättning glas, tror det var gula och koppar. Precis vad jag vill ha. Får se vilka det blir. Ska nog önska mig dem tills jag fyller år så önskar jag mig något bärsystem till jul. Då kan inte Draken klaga mer på mina inköp. ;-)
          sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av .art, 2025-06-01, 21:34
          3 svar
          262 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Jester Burk II  
          Startad av Aejohansson, 2025-09-12, 19:04
          3 svar
          210 visningar
          0 gillar