Tjena det har kommit till mycket trådar om regnkläder, varma kläder etc. Tänkte vi bryter ner det lite mer och tipsar om underställ. Jag är på jakt efter ett vettigt. Det verkar finnas en hel del. Jag köpte i min iver något billigt HH skit på stadium men det höll knappt värmen. Så är på jakt efter något ordentligt.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Underställ
Collapse
X
-
På XXL hittar jag billiga ( 199kr )långkalsonger i merinoull, kan de vara bra nog tro?
Det finns undertröja för samma pris i samma material.
Kommentera
-
Det där var ruskigt billigt för merinounderställ... Tack för tipset!!!Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggPå XXL hittar jag billiga ( 199kr )långkalsonger i merinoull, kan de vara bra nog tro?
Det finns undertröja för samma pris i samma material.
Kan tipsa om Woolpowers underställ annars, de kostar dock en hel del mer.
Kommentera
-
Jag höll på att frysa ihjäl i torsdags som jag skrev i en annan tråd. Då körde jag med ett okej underställ från ullmax, mer för vårfiske. I fredags var jag på XXL och köpte det värsta jag kunde hitta. Fiskade i 15 timmar i helgen varav en morgon i 2 plusgrader utan att frysa alls. Ganska otroligt faktiskt. Jag bytte bara ut understället.
Här är överdelen, hittade inte underdelen på hemsidan.
Kommentera
-
Läst några test & blivit rekommenderat av 3 olika butiker , Woolpower om du inte vill frysa .Ursprungligen postat av mobetahl Visa inläggDet där var ruskigt billigt för merinounderställ... Tack för tipset!!!
Kan tipsa om Woolpowers underställ annars, de kostar dock en hel del mer.
Köpte mig ett woolpower ställ 200gr merino ull på Naturkompaniet 999 kr kampanjpris vid köp av set ordinarie pris 599 per/del
Kommentera
-
Denna kör jag med och är helnöjd! Riktigt skönt att slippa glipan i rygslutet när man sitter ned eller böjjer sig framåt. Och den integrerade huvan funkar klockrent som halsduk.
Dyrt men prisvärt!
/Ville
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av .art, 2025-06-01, 21:34
|
3 svar
255 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg