Flytoverall - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flytoverall

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Flytoverall

    Hej alla,

    Ska köpa en ny flytoverall, budgetens tak ligger väl på ca 2500:-. Har kollat och provar Normarks Crossflow, har dock hört talas om vissa kvalitetsbrister. Har även spanat in Mullions produkter. Verkar verkligen seriösa, men frågan är om man vill betala dom extra pengarna, även att säkerheten givetvis är det som ska prioriteras. Tips om andra märken osv samt givetvis även billigare produkter mottages tacksamt

    / Jesper
    Jesper Larsson, Monarch-Dok - Team Sweden
    (monarch-dok.com - monarch-dok.se)

  • #2
    jag har använt en normark "andas" den gulblåa i ca 6 år och jag tycker den varit kanon. men den har börjat bli bra sleten nu och har med spanat efter en ny. ev mullion. jag tänkte att jag skulle vilja ha en overall som är riktigt varm och smidig altså det bästa man kan hitta.. tänkte skitsamma vad den kostar har ju overallen mer på mig en vanliga jeans känns det som. men vet inte vart den säljs i gbg området man vill ju testa och klämma lite om man ska hosta upp ett par tusen. annars blir det normark igen..

    Kommentera


    • #3
      Böviks Marin är väl general agent i Sverige ligger i VF .Har själv en Mullion och är supernöjd med min

      Kommentera


      • #4
        Kan varmt rekomendera Mullion Aquafloat Classic som jag har, den är både varm och smidig och helt tät även vid tuffa transportkörningar i hårt väder, visst den spräcker budgeten med ca 500 kr men det är Ditt liv värt

        Man ska aldrig snåla på säkerheten och säkerhetsrelaterad utrustning!!

        Kommentera


        • #5
          Kolla shakespears overall ocean,har den när jag vintertrollar,är väldigt nöjd,andasfunktion.

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
          42 svar
          8 776 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg senzitivity  
          Startad av abe, 2023-07-23, 12:59
          11 svar
          729 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Gädd-jos  
          Startad av efc__, 2023-09-02, 16:37
          4 svar
          306 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg efc__
          av efc__
           
          Startad av Adamp, 2023-09-06, 11:03
          1 svar
          212 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Adamp
          av Adamp
           
          Arbetar...
          X