hejsan ! jag blir så trött på det här nu ! mina händer klarar fan inte av nån kyla alls!
i förrgår när jag var ute och pimplade så han jag knappt börja så hade jag inte någon känsel i fingrarna! så när den bästa huggperioden på gödisarna var satt jag uppe vid elden och tinade fingrarna medans kompisen drog 4 stycken på 5 minuter! och då tänkte jag nu jävlar får de vara nog ! när jag inte ens kan fiska för jag fryser så mycket om händerna :'( så min fråga är , bästa varmaste vantarna på marknaden??? nått tips på hur jag ska göra så att jag inte börjar frysa efter 5 minuter ute i kylan ?
mediskallahälsningar Calle
i förrgår när jag var ute och pimplade så han jag knappt börja så hade jag inte någon känsel i fingrarna! så när den bästa huggperioden på gödisarna var satt jag uppe vid elden och tinade fingrarna medans kompisen drog 4 stycken på 5 minuter! och då tänkte jag nu jävlar får de vara nog ! när jag inte ens kan fiska för jag fryser så mycket om händerna :'( så min fråga är , bästa varmaste vantarna på marknaden??? nått tips på hur jag ska göra så att jag inte börjar frysa efter 5 minuter ute i kylan ?mediskallahälsningar Calle
skulle någon kunna skicka en länk så jag får se hur dom ser ut
ja , jag får testa dom här då !
Kommentera