Jo det stämmer. Präglad aluminiumfolietejp.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era nya beten!
Collapse
X
-
Har du präglat den själv eller köpt präglad? I så fall vartUrsprungligen postat av jennor02 Visa inläggJo det stämmer. Präglad aluminiumfolietejp.Å en Rova
Kommentera
-
Har präglat den själv. Tejpen är av märket Grunda, köpt på Tools.Ursprungligen postat av Dastra Visa inläggHar du präglat den själv eller köpt präglad? I så fall vart
Kommentera
-
-
De där... Var nog dem sötaste, jag menar brutalaste dragen jag sett!Ursprungligen postat av simdog Visa inlägg[ATTACH=CONFIG]65934[/ATTACH]
Testar lite nya skins till huvudet på baitboxbomben ! Den övre blir nog årets design tror jag
Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
Sjukt coola! du måste posta bild på fångst med demUrsprungligen postat av simdog Visa inlägg[ATTACH=CONFIG]65934[/ATTACH]
Testar lite nya skins till huvudet på baitboxbomben ! Den övre blir nog årets design tror jag
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mackaveli Visa inläggSjukt coola! du måste posta bild på fångst med dem
.
Dom är söta men även effektiva, fiskarna tror väl det är godis! Fler fångstbilder finns på bloggen baitbox.se/baitboxbomben eller instagram under hashtaggen #baitboxbomben
Kommentera
Kommentera