Visa upp era nya beten! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visa upp era nya beten!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• steffelol
    replied
    Ursprungligen postat av Stampe Visa inlägg
    [ATTACH=CONFIG]62288[/ATTACH]
    Sjukt snygga, som vanligt!

Lämna en kommentar:

• Stampe
    replied
    Nyaste modellen

Click image for larger version

Name:	Alla.jpg
Views:	1
Size:	333,9 KB
ID:	1771253

Lämna en kommentar:

• SWE
    replied
    Coolt drag! prototypen ser fin ut.
    Ang mönsterskydd så kan du kontakta din lokala business park, de har gott om kunskap att dela med sig av gratis. PMa mig annars så skall du få ett par bra kontakter.

Mvh// David

Ursprungligen postat av Kr0nbl0m Visa inlägg
    Har testat gången lite i dag på mitt skeddrag i trä (kallar den för skobbler, en blandning av skeddrag och wobbler). Det var is på sjön så kunde inte kasta med den, hade ca 3 m öppet vatten, men den verkar ha bra gång i vattnet och småryckte man i spöt så fick man den att sticka ut åt sidorna. Men sen kan man nog jobba lite på utformningen och viktning av skeden för att få dom egenskaper man önskar. Vintern är ju låång så det borde finnas lite tid att exprementera
    [ATTACH=CONFIG]62269[/ATTACH]

Lämna en kommentar:

• Patte - En fiskares äventyr
    replied
    Snyggt! Kanske tom blir en beställning till våren när du hittat önskat resultat.

Lämna en kommentar:

• Kr0nbl0m
    replied
    Har testat gången lite i dag på mitt skeddrag i trä (kallar den för skobbler, en blandning av skeddrag och wobbler). Det var is på sjön så kunde inte kasta med den, hade ca 3 m öppet vatten, men den verkar ha bra gång i vattnet och småryckte man i spöt så fick man den att sticka ut åt sidorna. Men sen kan man nog jobba lite på utformningen och viktning av skeden för att få dom egenskaper man önskar. Vintern är ju låång så det borde finnas lite tid att exprementera
    Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	488,6 KB
ID:	1771250

Lämna en kommentar:

• Tommyg
    replied
    Lite bilder från senaste laddningen.
    Måste nog snart skaffa en till beteshink
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Detanvändarnamnetanvändsredan
    replied
    Är så imponerad över hur bra du och andra lyckas få till lackeringen på era skapelser.
    Har testat själv på lite Jätteskedar jag fått tag i. Men det blir bara deprimerande jämfört med era.
    Snyggt gjort!
    Mvh

Lämna en kommentar:

• Patte - En fiskares äventyr
    replied
    Ursprungligen postat av sjöberg0240 Visa inlägg
    lite nytt härifrån också! 3 olika modeller som jag fått till väldigt lättfiskade men ändå irrationella beroende på tempo.. en av dom har jag testat att glittra helt så den är inte målad än, och den lilla längst upp är en tail där kroppen är 9cm =)
    Ser riktigt fina ut, härlig form och sjysst målat!

Lämna en kommentar:

• sjöberg0240
    replied
    lite nytt härifrån också! 3 olika modeller som jag fått till väldigt lättfiskade men ändå irrationella beroende på tempo.. en av dom har jag testat att glittra helt så den är inte målad än, och den lilla längst upp är en tail där kroppen är 9cm =)
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Detanvändarnamnetanvändsredan
    replied
    Hur gör man det?
    Tycker det skulle vara svårt att skydda en form då inget (såvida du inte gjuter) är exakt när det görs för hand?
    Eller menas det något annat när ni skriver mönsterskydda ?

Låter intressant så berätta gärna hur det går till om någon varit med om det här.
    Vi är ju många som fuskar med egentillverkade saker och rätt vad det är kommer någon på nåt grymt som kan vara värt att kanske tillverka i lite större skala och kan ha nytta an en lathund från någon som gått igenom det tidigare

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Sadda, 2022-03-05, 10:44
17 svar
1 102 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Sadda
av Sadda

Arbetar...
X