Ursprungligen postat av Pickadoll
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era nya beten!
Collapse
X
-
Ja. Jag tycker betet ser skitsmutt ut. Du får pma mig när du är klar så köper jag en av dina prototyper, varken den går som skit eller ej :-)
-
Nja, kanske inte. Testade två prototyper utan fjäll och mun som gick riktigt bra. Gick ungefär som Buster Jerk men lite längre ut åt sidorna och liiiiite mindre bellyflash. Munnen kan dock ändra gången drastiskt men då får man köra lite plastic padding och göra en ny mold
!
Lämna en kommentar:
-
Måste du ha en slät yta? Hur går en sån där i vattnet som den ser ut nu?Ursprungligen postat av Pickadoll Visa inläggJo precis! Tror att Solarfall brukar måla detaljerna på plastbeten med en penna före han kör med airbrush. Jag är mest orolig över att fjällen är för djupa så att jag kommer behöva typ 10 lager epoxy för att få slät yta
! Tack så mycket hehe
Lämna en kommentar:
-
Jo precis! Tror att Solarfall brukar måla detaljerna på plastbeten med en penna före han kör med airbrush. Jag är mest orolig över att fjällen är för djupa så att jag kommer behöva typ 10 lager epoxy för att få slät yta
! Tack så mycket hehe
Lämna en kommentar:
-
Passa dig så att fjällen inte försvinner i lacken bara! Ibland kan sånna där detaljer helt försvinna om man inte markerat dem med färg innan. Lackar man t.ex. svart glitter blir ytan helt svart...Ursprungligen postat av Pickadoll Visa inläggHär kommer bilder på min första handtäljda Resin Master. Är lite finslip kvar bara, några träfibrer som sticker upp här och där, lite spackel efter lagningar + att den är skitig som fan av snus och flåtiga händer
! Inväntar silikon och resin som jag har beställt från Holland!!
GRYMT jobb annars!
Lämna en kommentar:
-
Fan vilka snygga beten blir förbluffad över va duktiga ni är ! Önskar en annan varit estetisk lagd o kunde göra något liknande
Lämna en kommentar:
-
Hehe typ! Försökte göra något eget. Att det skulle se ut som typ steniga fjäll eller nå sånt.
Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: