Ursprungligen postat av Vert
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Karma 2012
Collapse
X
-
Du bestämmer såklart själv hur du vill göra men tror du inte att du får in mer pengar om du säljer varje bete var för sig?
Jag tänker bara på förra året då vissa enstaka beten fick för över 1000kr st. Sätter du ett betespaket har du potentiellt ett värde av 3000kr och det kanske inte vem som helst vill lägga ut...?? Då kanske budet stannar på "bara" 1500kr och då har varje bete halverat sitt värde.
Visst, det blir kanske lite mer arbete med att ta bilder och fixa med auktionerna men jag tror ändå att det är värt det så intäkterna blir större.
(FYI så kan du lägga mina fjuttiga beten i samma auktion då jag ändå inte tror att de inbringar någon större summa men jag tänkte mer på vad andra betessnidare därute har bidragit med.)
(FYI 2 så vill jag absolut inte klanka ner på ditt initiativ. Jag är sjukt imponerad men ville bara framföra min åsikt.)
Kommentera
-
Tjena Tobias!
Exempelvis stampes beten kommer att gå en och en och såklart Sz oneoff tail och hans gjutform samt dem tillverkarna som skänkt ett bete. flytvästarna kommer oxå såklart att säljas en och en.
Jag skänker 2 beten och dem läggs i samma auktion och dina kommer att säljas i 2 olika. så det varierar lite.
Vill få ner antalet auktioner delvis för att det e mkt möjligt att tradera kommer att bjuda på avg om det inte blir för många auktioner.
Förhoppningsvis så hittar alla ngt spännande att lägga sina slantar på
Om ngn absolut vill att sina säljs en och en så kontakta mig asap.
MVH micke
mikael.hedsen@hotmail.com
0707977895
Jag tar gärna emot förslag tobbe och tack för att du gillar Karma12.
Kommentera
-
Nu är annonserna uppe!
Hör av er om jag glömt ngn eller ngt.
Sprid länken!
http://www.tradera.com/finding.mvc/i...rma12&catid=-1
Kommentera
Kommentera