Hej, jag håller på att utveckla en tork-anläggning,, har massa utrustning så jag kan tillverka 100 om några är intresserade,, tänkte kolla så här, om intresse finns att fortsätta detta,,, denna protoryp ni nu får se i videon är under utveckling och många saker kan komma till kom med förslag,,, denna motor är en sakt-gående anläggning som är ställbar. sakta till extremt sakta,,,
måste ju se om intresse finns från er,,, iså fall kan jag tillverka å sälja till er i framtiden!!
har hur många som hällst jag kan bygga. tänkte ha någon sorts teleskopisk krokodilklämma som man kan fästa fram å bak,,, torkade draget i filmen över natten på sakta snurr och det fanns inte en rinning någonstans.. kanske kan bygga in en datafläkt också...
hör av er på pm eller här om intresse kan finnas!!
Filmen:
måste ju se om intresse finns från er,,, iså fall kan jag tillverka å sälja till er i framtiden!!
har hur många som hällst jag kan bygga. tänkte ha någon sorts teleskopisk krokodilklämma som man kan fästa fram å bak,,, torkade draget i filmen över natten på sakta snurr och det fanns inte en rinning någonstans.. kanske kan bygga in en datafläkt också...
hör av er på pm eller här om intresse kan finnas!!
Filmen:
vad ska du ha för den i så fall? 
Kommentera