Ursprungligen postat av KimKebab
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Daiichi Krokar
Collapse
X
-
Vem bryr sig om jag (??) röstat 1or på dina bilder, går din värld under då? Dina bilder är skit så dom är inte värda mer. Att kalla någon pizzabagare är en helt annan sak. Som sagt, vill du ta tillbaka det eller vill du säga det till mig IRL?Ursprungligen postat av Ixu Visa inläggVem var det som började rösta 1or på bilderna och började käfta? Inte fan var det jag iaf. Det är inte första gången heller vad jag läst av andra.
Kommentera
-
Den enda som framställer sig som en expert är du, inte jag. Leker du dum eller är du det på riktigt?Ursprungligen postat av Ixu Visa inläggOch du ska prata om att framställa sig som expert och höjer upp sig själv till skyarna och klankar ner på alla andra. Men det är väl en helt annan femma va?
Vill du kalla mig pizzabagare i mitt ansikte har jag frågat ett antal gånger.....
Kommentera
-
Hehe, du är bara för korkad. Det var du som dök upp från ingenstans och kallade mig pizzabagare i mitt fotoalbum. Det enda jag skrivit i ditt fotoalbum innan det här var "Fet, njae" vilket inte är något att hetsa upp sig för.Ursprungligen postat av Ixu Visa inläggAtt prata med dig är som att prata med en vägg, väx upp och sluta tracka folk. Det kan gå illa om du träffar fel folk.
Väx upp? Kasta inte ur dig vad som helst utan att stå för det. Fel folk? Skulle det vara du då eller? Haha, dagens....Det kan däremot gå illa för dig om du är lika storkäftad i verkligheten som du är på internet.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera