Daiichi Krokar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiichi Krokar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av KimKebab Visa inlägg
    Vad har du för problem när du skriver som du gör i mitt fotoalbum din lilla horunge? Som sagt, om du vill kalla mig pizzabagare kan du få min adress så kan du spela Allan i verkligheten istället.
    Prata inte flugor med mig, gör inte bort dig.....
    Vem var det som började rösta 1or på bilderna och började käfta? Inte fan var det jag iaf. Det är inte första gången heller vad jag läst av andra.
    Fish On!

Kommentera

Ursprungligen postat av Ixu Visa inlägg
      Vem var det som började rösta 1or på bilderna och började käfta? Inte fan var det jag iaf. Det är inte första gången heller vad jag läst av andra.
      Vem bryr sig om jag (??) röstat 1or på dina bilder, går din värld under då? Dina bilder är skit så dom är inte värda mer. Att kalla någon pizzabagare är en helt annan sak. Som sagt, vill du ta tillbaka det eller vill du säga det till mig IRL?

Kommentera

Och du ska prata om att framställa sig som expert och höjer upp sig själv till skyarna och klankar ner på alla andra. Men det är väl en helt annan femma va?
        Fish On!

Kommentera

Och du ska prata om att framställa sig som expert och höjer upp sig själv till skyarna och klankar ner på alla andra. Men det är väl en helt annan femma va?
          Den enda som framställer sig som en expert är du, inte jag. Leker du dum eller är du det på riktigt?
          Vill du kalla mig pizzabagare i mitt ansikte har jag frågat ett antal gånger.....

Kommentera

Att prata med dig är som att prata med en vägg, väx upp och sluta tracka folk. Det kan gå illa om du träffar fel folk.
            Fish On!

Kommentera

Att prata med dig är som att prata med en vägg, väx upp och sluta tracka folk. Det kan gå illa om du träffar fel folk.
              Hehe, du är bara för korkad. Det var du som dök upp från ingenstans och kallade mig pizzabagare i mitt fotoalbum. Det enda jag skrivit i ditt fotoalbum innan det här var "Fet, njae" vilket inte är något att hetsa upp sig för.
              Väx upp? Kasta inte ur dig vad som helst utan att stå för det. Fel folk? Skulle det vara du då eller? Haha, dagens....Det kan däremot gå illa för dig om du är lika storkäftad i verkligheten som du är på internet.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
              X