Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Åsikter om cdc parashute torrisar?
Collapse
X
-
Åsikter om cdc parashute torrisar?
Senast ändrad av Jock Scott; 2013-09-05, 11:20.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.Taggar: Ingen
-
aaaah cdc denna underbara matererial........tror att de största problemet är att få fibrerna något jämnlånga. Dessa ensamma lite längre fibrer har en tendens att dra åt sig vatten efter ett tag tappar flytförmåganFLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös
Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/
Kommentera
-
Jepp! Det har du rätt i. Jag använder ofta foam nu mer som vinge till parashute torrisar i stället för antron garn t.ex. Det ger ju en del extra flyt kraft.Ursprungligen postat av Linus ÖRING Visa inläggJag tror att om du använder foam till att ha hacklet på så flyter den nog skapligt tror jag.Senast ändrad av Jock Scott; 2013-09-05, 17:25.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av mojoman Visa inläggaaaah cdc denna underbara matererial........tror att de största problemet är att få fibrerna något jämnlånga. Dessa ensamma lite längre fibrer har en tendens att dra åt sig vatten efter ett tag tappar flytförmågan
Tack för tipset. Visste inte om detta med att ensamma fibrer suger i sig mer vatten.
Den informationen bockar man och tackar för!
Men annars så menar du att hacklet som sådant har bra flyt förmåga i parashute form?Senast ändrad av Jock Scott; 2013-09-05, 17:23.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Kommentera