Storpack karpkrok till laxfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Storpack karpkrok till laxfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Storpack karpkrok till laxfiske

Någon som vill rekommendera en bra karpkrok för laxflugor som man kan köpa i lite större förpackningar?

Tänkte väl handla 500-1000st så jag har lite att knyta på inför 2014.

Har testat en hel del olika krok genom åren och bästa hittils har varit no-name silverfärgade krokar som jag fick tag i hos den lokala handlaren (som han tyvärr inte kunde namnet på). ProLogic c4 (xc4 iår) har jag också gillat genom åren. VMC trippelhulling köpte jag storpack av inför iår och dom var en besvikelse.

Någon som alltså vet om en bra deal på bra krok?

Hej!

Denna då?

What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Kolla på blocket, sök på vmc krokar! Säljer vmc trippelhullingen där! Mvh

Kommentera

Sorry såg att du inte gillade dem!

Kommentera

Lundgrens sumo krokar är ok, men deras LF Carp Hook är faktiskt bättre. Det är dom det lutar åt men jag tänkte kolla om inte folket här hade några bättre idéer

Aliosh: heh, ja, jag tappar för mycket på trippelhullingarna - det är ju en personlig uppfattning angående krok, vissa lever och svär vid sina vmc trippelhullingar men jag tycker spetsarna skadas för enkelt på dom. Dessutom brände jag 2-3 PB'n i sommar med dom... Så dom är för evigt "jinxade" för mig oavsett.

Kommentera

One of the biggest online fishing store with more than 54000 products. Fishing tackle for all kind of fishing methods from the most popular brands. Huge offer of lures and soft baits, several dozen brands of lures. Check our offer. Shipping to many countr

Kommentera

Visst tappar man fisk.. Men i Bergeforsen tappar man nog mest i hela landet! Synd.. Var det från Sthlm grabbarna du köpte eller från annan? Finns kinesiska vmc krokar "kopior" dem ska man akta sig för. Jag felkrokade en 20+ 1,5 vecka sen på storlek 4.. Den storleken många anser vara för svag.. Vilket inte stämmer!

Ali

Kommentera

Köpte dom från PO's, vet inte vart deras kom ifrån.

Kommentera

Några av dom modellerna du kan rekommendera Gös_Hasse?

Kommentera

Ursprungligen postat av hewzter Visa inlägg
                    Några av dom modellerna du kan rekommendera Gös_Hasse?
                    Tyvärr inte köpt just sådana krokar från dem, vet bara att det är en sida med bra utbud och grymma priser.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Jock Scott, 2011-09-18, 11:40
                    1 svar
                    1 311 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg SharkGirl  
                    Arbetar...
                    X