tempelhund lagligt? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

tempelhund lagligt?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Annars kan man kolla i containers utanför Kina-krogar efter hund och kattpälsar... ser inga moraliska aspekter i att man även drar nytta av "rest-produkten" till 4-små rätter och använder den till fiske...

Kommentera

Går ju alldeles utmärkt att ta pälsen som hundarna fäller annars. Har två golden hemma. Perfekt med deras vattenavstötande päls. Kompis ska få lite att binda upp några gäddflugor med
      ...mad world...

http://www.birkan.se

http://birkanlures.blogspot.com

Kommentera

Saken är den att de flesta säger att den vanliga tempelhunden kommer från mårdhund, och alltså ej är vanlig jycke. Vad jag själv tror om detta är en annan sak men så är det.

Jag har för mig det sen april förra året egentligen är förbjudet att föra in katt och hundpäls i sverige iom en ny lagstiftning som kom i kraft då. Det var mkt skriverier om det på andra forum vet jag.

Räv tror jag inte är några som hels problem att importera. Hör med en körsnär eller så hur dom gör och sen vet du nog det du behöver. Om du ska sälja det som flugbindningsmaterial så se till att det är bra kvalitet på det.

Kommentera

Kikar man på blocket så finns det ju allt från krokodiler till örnar, undrar hur många det är som har ett sånt där intyg av dom.....banditer.

Kommentera

Dom kanske har Citesintyg Adamzki? Isåfall är dom ju inte banditer.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av andreas@ramtveten.se, 2024-08-08, 15:34
            1 svar
            192 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg .art
            av .art

Arbetar...