Fiskeflugor.se?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskeflugor.se??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskeflugor.se??

Är det nån som beställt o bundit flugor på krokar från fiskeflugor.se?? Undrar om det e bra kvalitet eller om man blir missnöjd med dom krokarna.

Mvh
    Senast ändrad av A.Ringh; 2010-02-23, 19:27.
    Jodå, såå att fisket går bra.....

Har hört mestadels positiva saker om kvaliteten på deras flugor. Tror inte du behöver oroa dig.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Bara att beställa har bara positiva erfarenheter. Fina flugor och bra bundna samt snabb leverans.

Kommentera

Jag tycker det är onstigt att många verkar ha positiv kritik ang denna sida. Själv har jag fått skicka mail och påminna vid två tillfällen. Nu köper jag uteslutande från flugor.se
        sigpic

Kommentera

Riktigt snygga flugor enda negativa jag har är att de är omöjligt att ringa dom sen att de tagit över 1 vecka att få grejerna fast jag bor i samma stad .

Kommentera

Ursprungligen postat av Anders G Visa inlägg
            Bara att beställa har bara positiva erfarenheter. Fina flugor och bra bundna samt snabb leverans.
            Oj läste visst lite för snabbt trodde det var Flugor.se du menade

Fiskeflugor.se har jag ingen erfarenhet av har aldrig beställt ngt där i från.

Kommentera

Jag inser även jag att jag läste lite för fort.
              Jag vet inget om deras krokar.
              Ber om ursäkt för mitt tidigare inlägg och raderar det.

/Jörgen
              A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
                Har hört mestadels positiva saker om kvaliteten på deras flugor. Tror inte du behöver oroa dig.
                Flugorna vet ja är helt okej, men det var krokarna för flugbindningen ja funderade över. Dom har ju så man kan köpa lösa krokar. Tänkte kvaliteten på dom, om det e så att man kastar pengarna i sjön på dom.

Mvh

Kommentera

Jag har tyvärr bara dåliga erfarenheter av fiskeflugor.se
                  De flugor som jag beställde var dåligt bundna och stämde inte överens med de bilder som finns på deras sida. Dessutom fick jag inte alla flugor som jag betalade för. Jag påtalade detta men fick inget svar.

Med anledning av detta skulle jag starkt avråda från att beställa.

Däremot kan jag rekommendera flugor.se som har en utmärkt kvalitet och en enastående service.

Fredrik

Kommentera

Ursprungligen postat av mr_basten Visa inlägg
                    Jag har tyvärr bara dåliga erfarenheter av fiskeflugor.se
                    De flugor som jag beställde var dåligt bundna och stämde inte överens med de bilder som finns på deras sida. Dessutom fick jag inte alla flugor som jag betalade för. Jag påtalade detta men fick inget svar.

Med anledning av detta skulle jag starkt avråda från att beställa.

Däremot kan jag rekommendera flugor.se som har en utmärkt kvalitet och en enastående service.

Fredrik
                    Ja som sagt så verkar det vara både possitiva o negativa saker som folk har att säga.. Men nu va det inte färdiga flugor ja var ute efter utan bara deras flugbindninskrok, flugor.se har oxå krok men bara hullingslösa krokar o såna har ja en uppsjö av.

Mvh: Andreas

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Jock Scott, 2011-09-18, 11:40
                    1 svar
                    1 321 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg SharkGirl  
                    Arbetar...
                    X