Fiskeflugor.se?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskeflugor.se??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Om du ska ha tag på ett stort urval av flug krok. Testa denna shop då:

Daichii, är billig och bra krok om du ska ha vanlig flug krok med nedåtböjd ögla eller streamer krok?

Kamasan B 420 Sedges, är bra till nattslände puppor, räk imitationer och kläckare typ Klinkhammer t.ex.

Kamasan B 220 Black nymph, är bra till litet mer lång kroppade nymfer. Något tunnare i tråden än motsvarande streamer krok och lätt böjd i skaftet.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2010-03-02, 19:19.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Okej, ja där såg det ju okej ut, men ja drog iväg en beställning på fiskeflugor på lite krok så får vi se vad det är för grejer. Men blir en beställning till Witlock med för det känns som om att krok kan man inte få nog av när man e ny på att binda... ha ha...
      Jodå, såå att fisket går bra.....

Kommentera

Precis. Allt under 50 pack är ganska värdelöst egentligen.

Även fast jag hållit på att binda ett tag, drar jag ett antal krok per vinter (flugbindar) säsong vid städet. Ska man inte komplettera bort satta eller skadade flugor? Ja, då finns det alltid nya mönster att pröva.
        What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Nu har ja fått hem krokarna, o får väl säga att dom nog duger i allafall... Man kommer inte gråta om man kastar bort eller blir av med en o annan fluga Men klart värda dom få pengar dom kosta.
          Jodå, såå att fisket går bra.....

Kommentera

fiskeflugor.se

Kul du fick hem dina krokar...Själv har jag haft ett jävla trassel med fiskeflugor.se och kommer aldrig någonsin att ha med dom att göra igen!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
            X